DATUM: 2015-04-06 / TID: 21:19:00
KATEGORI: Gifs, Jag älskar/hatar, Roswell

OTP #10; Michael/Maria.

Det är inte bara Max och Liz (läs nummer 3) som är min OTP i Roswell utan också Michael och Maria! Ändå sen Michael kidnappade Maria och stal hennes bil i 1x06 har jag shippat dem så hardcore! Det var liksom bara PANG! där och den otroliga, starka kemin mellan dem hade funnits där ändå sen dess. Jag älskar hur de verkligen driver varandra till vansinne, på samma sätt som Wade och Zoe driver varandra till vansinne i Hart of Dixie, men ändå älskar varandra och att de gör varandra till bättre personer, men framför allt hur Maria gör Michael till en bättre person. De är bara så perfekta för varandra och de hör ihop på alla sätt. Det är svårt att inte shippa dem! Jag säger bara, gå och se Roswell nu på en gång om ni är nyfikna på detta underbara paret! ♥  

 
"I wanted to say that this whole thing has been screwed up from the beginning. You and me. Us. Just the whole long, stupid story. But I wouldn't trade it for anything. It's meant so much to me. From day one, from the moment that I kidnapped you and stole your car, I knew you were the girl for me. I never wanted anyone else. I still don't. Just...wherever I'm going, whatever I'm doing, just know I'll always love you."

Andra OTPs; #1 Slexie #2 MiSa #3 Dreamers #4 Jarbie #5 Chaire #6 Klaroline #7 Frary #8 Richard/Emily #9 Seth/Summer

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: