DATUM: 2015-07-09 / TID: 18:43:48
KATEGORI: Sammanfattningar, Teen Wolf

Teen Wolf 5x01-03.

Jag är så så så glad att Teen Wolf äntligen är tillbaka efter ett låååångt uppehåll! Och det var en grymt bra start på säsong 5 med Lydia som kickade ass! Markera texten för att läsa mina tankar :)
 
Jag har fortfarande inte riktigt fått grepp om vad det är för story som säsong 5 har kommit med. Men det betyder inte att avsnitten inte har varit bra, för det var de! Så oerhört bra och spännande! Det blir ju bara bättre och mörkare för varje säsong. Det enda dåliga med säsong 5 är att Derek dock inte längre kommer att vara en av huvudkaraktärerna. Han kommer bara att vara med då och då och än så länge har han inte varit med nåt alls i de tre första avsnitten. Jag hoppas att han dyker upp snart! :)
 
Och så har man också träffat en ny karaktär vid namn Theo - som spelas av ingen annan mindre än Arias lillebror Mike i Pretty Little Liars. Det var så kul att se honom i nån annan roll! Och vad tycker jag om karaktären då? Jag vill verkligen gilla honom, men det är nåt med honom som är så skumt! Jag litar inte på honom! Varför har han kommit till Beacon Hills? Vad vill han egentligen? Jag tror inte för en sekund att han har kommit bara för att bli en del av Scotts flock. Det är nåt annat! Men frågan är bara vad? För att inte tala om hur han straffade sina föräldrar dessutom med en hammare på grund av lite fel med papper! Så fruktansvärt! Därför litar jag inte riktigt på honom. Han är skum, som sagt! Och en sak till, varför attackerade han Liam och Mason i vargformen på skolan förresten om han nu vill vara en del av Scotts flock? Ja just det, han är skum!
 
Stiles och Malia var så fina tillsammans som vanligt! Jag förstår verkligen inte varför vissa folk är så emot dem och i synnerhet Malia? Hon är ju underbar och så förtjänar Stiles också att vara lycklig! Scott och Kira var också så finfina ihop! Och så har jag också fått en ny OTP och det är Parrish och Lydia! Eller egentligen började jag shippa dem redan i förra säsong, men på riktigt nu den här gången. De har så mycket kemi och jag kan redan se att det definitivt är nåt på gång där mellan de två! Det är så kul att för en gångs skull få se Lydia lycklig som hon verkar med Parrish. Jag längtar redan efter att de får utdelning! De bara måste få det! Men det kommer de antagligen att få med tanke på att Parrish hallucinerade om Lydia och att de nästan kysstes! Och för att de flirtade där vid bilen. Jag blir skitsur om det inte händer någonting! ;)
 
På tal om Lydia. Vad fan hände i början? Varför var hon på mentalsjukhuset egentligen och sen plötsligt som vanligt på skolan och allt? Om jag har fattat det rätt, så är det på mentalsjukhuset nutid och allt annat är flashbacks. Det måste väl vara så? Och vad tusan menade hon med att alla kommer att dö!? Och Aiden!!!?? Vad i helvete? Hur kan han vara tillbaka? Han är ju död! Så många frågor! Och gode gud, jag hoppas verkligen också att Scott och Stiles kommer att tro Malia när hon säger att hon inte dödade Tracy i slutet. Det måste de ju göra. Så jag är lite nervös för det nu!
 
Spännande med nästa avsnitt! Jag längtar redan! :D
Postat av: Anonym

Det var inte Aiden som kom tillbaka det var Ethan

Svar: Nej, det är Aiden :) det är bekräftat på Twitter.
Micaela Sundberg

2015-07-13 @ 00:35:42
Postat av: Hanna

Är siden tbx i teen wolf!? Såg första avsnittet och ja bah, wut? Såg jag i syne eller? Så Jah kollade om den scenen 100 gånger typ😂 men är han en dum nu eller? Varför sa inte Lydia ngt när dom började skolan? Tänk om siden blev som kate typ.. Och dom måste döda honom😨😭 de kansk är han som styr domhär robotarna? Kan jag få din kik snap insta? Vill gärna skriva mer med dig.. Du verkar vara smart om dehär😍😂🍒

Svar: På instagram är jag leomiica och på snapchat är jag också leomiica :)
Micaela Sundberg

2015-08-16 @ 21:26:44

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: