DATUM: 2015-07-15 / TID: 12:48:13
KATEGORI: Film

The Longest Ride (2015).

I måndags såg jag äntligen den efterlängtade Nicholas Sparks-filmen The Longest Ride! Och jag älskade den fullständigt, jag älskade varenda minut! Den var så bra och helt jäkla underbar och jag fällde tårar många gånger!!! Båda paren hade en fantastiskt vacker kärlekshistoria. Nicholas Sparks slutar verkligen aldrig att överraska mig, han är ett mästerverk på kärlekshistorier! Scott Eastwood och Britt Robertson var som gjorda för rollerna som Luke och Sophia och de hade en fantastisk kemi! Och att Eastwood också var snygg var ett stort plus i kanten! Och jag älskade rodeon man fick se i filmen, men fyfan vad nervös jag var också varje gång jag fick se tjurryttarna rida på tjurar. Det är ju helt galet att en sån sport finns! Men hur som helst... älskar ni Nicholas Sparks filmer, så är den ett måste! Lätt en av de bästa kärleksfilmerna som jag nånsin har sett! ♥
 
Livet för ett ungt par (Scott Eastwood och Britt Robertson) flätas samman med en mycket
äldre man när han efter en bilolycka reflekterar tillbaka på en förlorad kärlek...
 
 
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

vill se

Svar: Gör det!!! :D
Micaela Sundberg

2015-08-07 @ 23:41:40
URL: http://efji.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: