DATUM: 2015-06-14 / TID: 13:59:00
KATEGORI: Böcker, The Mortal Instruments

Senaste castingnyheter.

Det har hänt mycket sen sist jag skrev om castingen för Shadowhunters. Det är en del hel som har blivit castade! Från vänster har vi Matthew Daddario som ska spela Alec Lightwood. Jag är jättenöjd med honom! Han är exakt som jag har föreställt mig. Kevin Zegers var rätt okej, men Matthew? Utseendemässigt är han helt perfekt! Det är bara de blåa ögonen som saknas, snyft. Han är helt okänd för mig, så jag har ingen aning om hur han är som skådis. Men det ska bli så spännande att se!
Sen har vi Isaiah Mustafa som ska spela Luke Garroway. Jag erkänner att jag blev lite överraskad, för jag har för mig att Luke är vit? Men annars är jag ändå nöjd för det är en bra skådis av att döma det jag sett i Nikita när han gästspelade där. Så det blir bra! :)
Sen har vi Maxim Roy, också okänd för mig, som ska spela Clarys mamma Jocelyn Fray. Jag är nöjd! Sen så har vi Harry Shum Jr, även okänd för mig, som ska spela den berömda trollkarlen Magnus Bane. Tja, jag vet inte riktigt vad jag tycker än. För jag är fortfarande fäst vid Godfrey Gao som spelade Magnus i filmen. Men det kan nog bli bra ändå med Harry, hoppas jag! :)
 
Från vänster har vi Alan Van Sprang som ska spela Valentine Morgenstern. Jag skrek nästan när nyheten kom ut, för han är så fullkomligt perfekt som Valentine! Särskilt då han är en skurk. Han var ju så bra som kungen Henry i Reign. Så jag är glad, nöjd och uppspelt! :D
Sen har vi Jon Cor som ska spela Hodge Starkweather. Jag blev väldigt jäkla överraskad för att han är ju FÖR snygg för att vara gammal då jag alltid har föreställt mig honom gammal, tack till filmen där Hodge var gammal. Vilken idiot jag är för det visade sig nu att han var 36 i böckerna enligt författaren Cassandra Clare! Filmen har ju totalt hjärntvättat mig, haha. Men hur som helst... Han är ännu en okänd person för mig, men han kommer förhoppningstvis att bli grymt bra som Hodge! :)
Sen har vi David Castro som ska spela Raphael Santiago. Han är helt perfekt utseendemässigt! Han är exakt den Raphael i böckerna som jag har föreställt mig, så jag är jättenöjd! Äntligen ännu en skådis som jag känner igen då de flesta är totalt okända för mig! Mr Castro spelade den där ungen i 27 Dresses som älskade att städa, om ni kommer ihåg honom? ;)
Sen så har vi Kaitlyn Leeb som ska spela Camille Belcourt. Intressant att de redan har castat henne då hon inte dyker upp förrän i fjärde boken som jag just nu läser! Jag är nöjd även med henne :D
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

Harry Shum Jr är ju med i glee :) ganska stor roll där.

Svar: Jaså? :D jag har bara sett piloten för ett bra tag sedan men jag minns honom inte. Jag fortsatte dock aldrig att titta då det var för mycket musik för min smak :)
Micaela Sundberg

2015-06-21 @ 20:46:34
URL: http://efji.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: