DATUM: 2013-10-11 / TID: 11:03:00
KATEGORI: Gifs, Jag älskar/hatar, Under the Dome

OTP #4; Jarbie.

Jag shippar dom så mycket! Det har jag gjort ändå sen deras första scen när Julia frågade Barbie vem fan han var och han presenterade sig som Barbie och hon bara log och sa "Barbie?" och han sa "Det är ett smeknamn." Då bara smälte jag som smör och visste att det skulle bli nåt mer och att jag skulle älska dom mer och mer för varje avsnitt - vilket jag också gjorde. Jag älskar dom så mycket, de är så finfina ihop. Även om Barbie dödade Julias man - i självförsvar. Jag älskar att när han väl börjar umgås med Julia så börjar han förändras till det bättre även om han faktiskt har varit en bra man innan. Och jag älskar att Barbie alltid blir mjuk i närheten av Julia. Han är inte en sådan som visar känslor särskilt ofta egentligen men det gör han när han är med Julia och han kan vara sig själv med henne. Och för att inte tala om vilken fantastiskt fin kemi de har också! Och Barbie har räddat Julia många gånger och hon har räddat honom tillbaka. Det är några av många saker till varför jag shippar dom och alltid kommer göra. De är mitt OTP i Under the Dome! ♥
 
    
Postat av: SERIESNACK.SE

Hej!

Jag och några andra tänkte skapa en grupp på facebook som vi tänkte kunde vara en plats som vi alla kan diskutera serier tillsammans. Hade varit trevligt. Är det något du är intresserad att vara med i? Jag hade även tänkt fråga andra seriebloggare och såklart läsare. :) let me know! /Bea

Svar: Hej!
Ja klart som fan att jag vill vara med! ;D Ääälskar att diskutera tvserier. Mina kompisar bara "Jaha", "Okej", "Haha ja okej" och så! Det går inte ens att diskutera med dom, haha :P
Micaela Sundberg

2013-10-12 @ 14:46:58
URL: http://seriesnack.se/
Postat av: Nathalie Fredriksson

Heej! Var hittade du avsnitt 12 och 13? hittar inte dom någonstans...

Svar: Med svensk undertext? Isåfall finns det tyvärr inte :(
Micaela Sundberg

2013-11-01 @ 19:51:33
Postat av: Lars

Du Micaela... Under the dome är en TV-serie - det är inte "på riktigt". Verkar nästan som att du tror det... ;-)
Var hittar jag förresten avsnitt 12 och 13? Jag klarar mig utan svensk text (den är ju ändå helt sjukt dålig på t.ex. d r e a m f i l m . s e ...
/Lars

Svar: Hej!
Självklart vet jag att det är bara en tvserie, så dum är jag inte ;) poängen med att följa en tvserie, enligt mig, är inte bara för att titta för att det är bra utan också att kunna känna för/med karaktärerna, ha favoritkaraktär/er, karaktär/er att hata, favoritpar/en att heja på eller bra storylines osv. Vad är poängen med att titta om man inte har nåt av de som jag just skrev om? För det är grymt tråkigt att titta på en tvserie utan allt det. Det är det iallafall för mig. Och så är jag sentimental också, då är det klart att jag lever mig in i allt som händer med karaktärerna eller favoritparen i varje tvserie som jag följer. Det är ju tack vare dom som drama, spänning och bra storylines skapas. En sak ska du iallafall ha klart för dig - jag tror ALDRIG att en tvserie eller en film är på riktigt, jag vet att allt bara är fiktivt för jag är ingen idiot. Så oroa dig inte för det ;)

De två sista finns på thepiratebay :) men om du föredrar lagligt så vet jag tyvärr inte :(
Micaela Sundberg

2013-11-05 @ 21:44:53

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: