DATUM: 2013-09-21 / TID: 23:15:00
KATEGORI: Gifs, Jag älskar/hatar, Prison Break

OTP #2; MiSa.

Här har vi Michael och Sara från Prison Break!
Jag började shippa dom vid deras första scen ihop när Michael citerade Sara "Be change you want to see in the world" och sen dess har de alltid varit ett av mina favoritpar insklusive några av mina favoritkaraktärer. Jag bara visste under deras första scen ihop att det skulle komma att bli en fin lovestory, att de skulle gå igenom mycket och att de hörde ihop. Vilket de gjorde också! De hade en förbannat fin lovestory som tyvärr slutade tragiskt men ändå fint på nåt sätt - som jag inte heller har kommit över ännu liksom Marks och Lexies (läs OTP #1 här) död trots att det har gått fem år sedan Prison Break slutade. ♥
 
(Jag skulle gärna skriva hela deras lovestory men det är svårt att skriva om dom då deras lovestory är komplicerat och väldigt lång. Så jag uppdaterar inlägget när jag vet hur jag ska skriva och när jag har lust! Jag säger definitivt till när jag har uppdaterat så ni slipper komma hit hela tiden och kolla efter!)
Postat av: Åse

Åhh, Prison Break! Såg ut serien i våras och den var ju så bra! Satt och grät hur länge somhelst i slutet! :

Svar: Ja, den är en av de bästa serierna nånsin! Jag grät hur länge som helst i slutet också! Jag började följa PB mitten i den första säsongen och hade följt den sen dess tills slutet för fem år sedan. Och fem år senare har jag fortfarande inte kommit över Michaels öde :(
Micaela Sundberg

2013-09-22 @ 13:39:42
URL: http://cupcaketv.blogg.se
Postat av: KarosTvserier

Åhh, nu börjar jag sakna Prison Break! Michael är ju helt underbar! Och hans historia med Sara är så fin. Jag började typ skaka i slutet när jag förstod vad som hände, sedan kunde jag inte sluta gråta. Tror jag ännu grät dagen efter. Ska nog kolla om serien igen någon gång! :)

Svar: Ja, håller helt och hållet med dig! Prison Break är en av de bästa serierna jag nånsin har sett! Ja, Michael är helt underbar. Min favoritkaraktär utan tvekan! Han är så smart och fin ;D
Micaela Sundberg

2013-09-24 @ 21:24:09
URL: http://karostvserier.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: