DATUM: 2014-08-16 / TID: 00:47:00
KATEGORI: Gifs, Jag älskar/hatar, The OC

OTP #9; Seth/Summer.

Seth och Summer! Hur kan man inte älska dem liksom? Dem har jag shippat hårt ändå sen i början när jag började se serien för första gången. Det är alltid lika underhållande att se de två ihop! De är så fina ihop och de hör ihop och de bråkar alltid så roligt och bedårande! Det är liksom svårt att låta bli att älska dem, okej! Allvarligt talat! Jag tröttnar aldrig på att se dem ihop, jag tröttnar aldrig på att se dem bråka, jag tröttnar aldrig på att se deras första kyss, jag tröttnar aldrig på att se Seths "It's always been you"-tal, jag tröttnar aldrig på att se hur Seth förklarar sin kärlek för Summer inför alla skolan, jag tröttnar aldrig på att se dem vara svartsjuka, jag tröttnar aldrig på att se deras spider-man kyss, ja jag tröttnar helt enkelt aldrig på att se dem vad de än gör! Jag är så glad att de slutade som endgame efter allt som de har gått igenom ♥
 

Andra OTPs; #1 Slexie #2 MiSa #3 Dreamers #4 Jarbie #5 Chaire #6 Klaroline #7 Frary #8 Richard/Emily
Postat av: Anonym

Fin blogg. Kolla gärna in min.

Svar: Jag kollar gärna in din blogg, men hur ska jag göra det när du inte har skrivit din bloggadress? ;)
Micaela Sundberg

2014-08-16 @ 00:52:42

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: