DATUM: 2014-03-17 / TID: 18:55:00
KATEGORI: Gifs, Jag älskar/hatar, The Vampire Diaries

OTP #6; Klaroline.

Ja, vad ska man säga? Det finns så mycket att säga om de här två att man inte vet vart man ska börja. De är ett av mina absolut största ships och då menar jag verkligen det! Jag har inte varit så här besatt sen Nathan och Haley. Även om de inte ens är i samma serie längre och Klaus har sin egen serie nu, är jag fortfarande besatt av dem ändå. Jag kommer aldrig att släppa taget om dem. Och jag har fortfarande inte gett upp hoppet om dem. Det kommer aldrig att hända, inte förrän båda The Vampire Diaries och The Originals blir nedlagda. Punkt slut!
 
Det är helt enkelt väldigt omöjligt att inte älska dom. Hur kan man inte liksom? De är så episka! Och de är likadana.
När Klaus och Caroline var människor så var de svaga och hade inte så bra självtroende och självkänsla och de kände sig inte tillräckligt bra för någon och kände sig alltid som en andrahand - men när de väl förvandlades till vampyrer då PANG! De blev starkare och hade mycket bättre självtroende och självkänsla nog att stå på sig själv. Båda föredrar att vara vampyrer framför att vara människor. De hade även samma komplicerade relation till deras pappor.
Därför är de likadana och därför förstår de varandra så otroligt bra. Klaus överraskar Caroline ofta och hon förändrar honom till det bättre. Hon kan se det goda i honom som ingen annan kan se. Klaus har gjort så mycket för Caroline som inte Tyler har gjort. Och så har de en SÅÅÅ fucking fantastisk kemi som fan! Det finns massor, massor mer som jag inte kan komma på nu! Det är en lång lista till varför jag älskar dom så mycket!
Jag saknar dom så mycket att det gör ont! Men jag kommer som sagt aldrig att ge upp hoppet om dom. Aldrig. Inte förrän båda serierna är nedlagda. Tänk på Klaus sista vackra ord liksom?! "He's your first love. I intend to be your last. However long it takes." Och så har jag deras sista scen i 5x11 att leva på tills vi får nya. Klaroline forever! ♥
 

Andra OTPs; #1 Slexie #2 MiSa #3 Dreamers #4 Jarbie #5 Chaire
Postat av: Jessica - Mamma Till Prinsessan Molly

Åh jag älskar de två också, varför blir det inte bara dom två?! Varför hänger hon efter Tyler liksom..?

Svar: Håller med!!! Tyler kan dra åt skogen!
Micaela Sundberg

2014-03-17 @ 19:12:54
URL: http://jessicasjosten.vimedbarn.se
Postat av: Sofia - En blogg om tv-serier

<3 Herregud vad fina dom är! Jag blir typ överraskad varje gång jag ser en bild på dom! :) haha, jag är nog LITE besatt!

2014-03-18 @ 13:33:45
URL: http://seriebloggen.com

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: