DATUM: 2013-05-24 / TID: 22:38:00
KATEGORI: Revolution, Tidsfördriv, listor

#3: tio topp bästa tvserier.

På tredje plats kommer Revolution! Jag vet knappt vad jag ska skriva, annat än att den är helt jävla grym! Seriöst! En av de bästa tvserierna nånsin och då menar jag det verkligen!
Jag tröttnar aldrig på att se varje avsnitt om och om igen, jag har redan sett varenda avsnitt som finns minst tio gånger kanske! Alltså alltid i väntan på nästa avsnitt så ser jag det senaste avsnittet om och om igen för att stilla min längtan efter nästa avsnitt. Och också när det är uppehåll i ett par veckor eller månader, då ser jag alltid om serien från början.
Och bland det bästa med serien är att den är skapad av ingen annan mindre än Eric Kripke som skapade Supernatural och att bland producterna finns J.J Abrams som även skapade Lost. Det är många kända talanger i serien som ni helt bergsäkert kommer att känna igen från nånstans - tex Billy Burke (Charlie i Twilight sagan), Tracy Spiridakos (Callie i Supernatural 3x05), JD Pardo (Nahuel i Breaking Dawn part 2), David Lyons (Tierney i Safe Haven), Daniella Alonso (Anna i One Tree Hill säsong 2), Elizabeth Mitchell (Juliette i Lost) och Giancarlo Esposito (Sidney i Once Upon a Time).
Mina favoritkaraktärer är Miles, Monroe, Charlie, Nora och Jason - och jag shippar Jason/Charlie och Miles/Nora hååårt!
Ännu en gång, den är helt grym och den är min nya Lost! Älskar ni Lost, då kommer ni att älska denna!! ♥

Tidigare: #10 Pretty Little Liars #9 The OC #8 Beauty and the Beast #7 Friends #6 Prison Break #5 Greys Anatomy #4 Supernatural / The Vampire Diaries

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: