DATUM: 2013-05-05 / TID: 16:06:26
KATEGORI: Tidsfördriv, listor, Övriga tvserier

#5: tio topp bästa tvserier.

På femte plats kommer Greys Anatomy! Det är lätt den bästa sjukhus-serien jag nånsin har sett och följt! Det är alltid händelserikt och mycket drama och det finns många bra storylines att följa (min favoritstoryline är om en karaktärs kamp mot cancer - jag säger inte vem för att inte riskera att spoila för er som planerar att se den)! Och är det något som den VERKLIGEN är bra på så är det att få en att gråtattackeras, den är en sjuhelvete mästare på det!
Det är många intressanta karaktärer också att följa och att lära känna och det finns många fina paren att shippa. Jag shippar Mark/Lexie, Derek/Meredith, Denny/Izzie, Alex/Izzie, Alex/Jo och Owen/Cristina.
Och den vågar, till skillnad från andra tvserier, döda en karaktär som man vet är en jättestor fanbase. Jag är väldigt imponerd utav det! Planerar ni att se den? Planera inte mer nu, gå och börja se NU istället! Ni kommer inte att ångra er! ;)

Tidigare: #10 Pretty Little Liars #9 The OC #8 Beauty and the Beast #7 Friends #6 Prison Break
Postat av: sofia - En blogg om tv-serier

GA är nog 2 på min lista, även om jag tycker att det är väldigt svårta tt göra någon. OTH är dock 1:a :)

Sv: anående Klaroline så även om dom är Endgame så vill jag se dom tillsammans tidigare, jag börjar bli lite trött på att dom ska hålla på med en massa tearsers utan att det händer något... :)

Svar: Okej ;D One Tree Hill är också etta för mig ;) håller med om att det är svårt att göra såna listor. Men efter noga tänkande fixade jag slutligen listan ;)Håller med dig! Vill också se Klaroline tillsammans tidigare. Jag börjar också bli trött på en massa teasers om dem utan att det händer nåt. Men hopp finns kvar ändå. JoMo och Plec har ju sagt flera gånger att det inte är helt omöjligt för crossovers. Så hopp finns alltid! Jag kommer aldrig att ge upp hoppet om dem, aldrig nånsin. Inte förrän båda serierna är över för gott. Jag ger upp bara hoppet om att de nånsin ska kyssas i denna säsongen! :(
Micaela Sundberg

2013-05-06 @ 22:38:42
URL: http://www.nattstad.se/Sofia.Mattsson

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: