DATUM: 2013-04-24 / TID: 21:57:23
KATEGORI: Tidsfördriv, listor, Övriga tvserier

#7: tio topp bästa tvserier.

På sjunde plats kommer Friends! Jag vet inte vart jag ska börja, så jag får helt enkelt bara säga nåt enkelt om serien. Sköna, roliga och härliga karaktärer, roliga skådisar, rolig manus, varenda sekund är guld, man får nästan alltid skrattanfall som slutar med att man behöver lite syre, sex fantastiska vänner som hänger ihop i vått och torrt och massor, massor mer! Jag kommer aldrig, aldrig att förstå mig på alla som hatar den här serien. Den är absolut inte värd att hata, herregud! Snarare tvärtom! Man borde älska den liksom jag gör! ♥

Tidigare: #10 Pretty Little Liars #9 The OC #8 Beauty and the Beast

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: