Mina 10 största ships.

Jag har jättemånga shippers som ni flesta vet. Här listar jag ut 10 stycken, 10 topp, som är mina största ships utan inbördes ordning. Några av dem har jag redan skrivit om under OTPs i kategorin "Jag älskar/hatar". De som jag inte har skrivit något om kommer inom framtiden! ;)
 
1. Nathan & Haley (Naley), One Tree Hill
2. Klaus & Caroline (Klaroline), The Vampire Diaries
3. Stefan & Elena (Stelena), The Vampire Diaries
4. Hook & Emma (Captain Swan), Once Upon a Time
5. Francis & Mary (Frary), Reign
6. Chuck & Blair (Chair), Gossip Girl
7. Barbie & Julia (Jarbie), Under the Dome (läs OTP här)
8. Seth & Summer (Sethummer), The OC
9. Wade & Zoe (Zade), Hart of Dixie
10. Max & Liz (Dreamers), Roswell (läs OTP här)
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: