DATUM: 2013-08-27 / TID: 19:14:42
KATEGORI: Allmänt

Frisbeegolf.

Idag hade jag haft det roligt. Dagen började i morse med att en man Thomas, som jobbar på Anpassa jag går på nu denna vecka i Malmö, kom till mitt vandrarhem för att följa mig till Anpassa så att jag skulle veta vägen dit och hem - så att jag skulle klara mig själv imorgon tills fredag. Sedan satt vi och gick igenom vad jag vill göra i framtiden och diskuterade möjligheterna och så. Efteråt satt jag vid datorn för att fixa min profil, mitt cv och göra tester osv på arbetsförmedlingens hemsida.
Sedan blev det lunch. Det var strul med pengar för jag glömde min förbaskade plånbok på vandrarhemmet. Det värsta var att jag var sååå hungrig just då. Men sedan löste det sig till slut. Jag fick låna pengar av nån som jag ska betala tillbaka imorgon. Tack och lov! Så jag fick äta trots allt, haha.
Efter lunchen hade vi friskvård. Vi åkte till Bulltoftaparken och spelade frisbeegolf för att det var fint väder. Det var dock första gången för mig att spela frisbeegolf. Jag spelade med två killar och det var svinroligt faktiskt! Kan tänka mig att spela det igen nån gång! ;)
 
Och nu är jag här på vandrarhemmet och softar. Jag ska strax se det senaste avsnittet av Under the Dome 1x10, spännande!!! Och jag vill passa på medan jag skriver nu att säga att jag håller på att skriva ett inlägg nu om nästa OTP (den första kan ni läsa om här). Det kommer nog upp i helgen. Det tar ju tid på grund av gifs och så ;)

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: