DATUM: 2015-05-07 / TID: 17:11:04
KATEGORI: Böcker, Serienyheter, The Mortal Instruments

Vi har vår Clary!

 Nu har vi äntligen fått vår Clary Fray! Det är Katherine McNamara som får äran att spela huvudrollen Clary Fray! Vad kul! Hon är ju verkligen en helt sjukt perfekt Clary rent utseendemässigt, lika perfekt som Lily Collins var i filmen. Det är bara hennes skådespel som är ett frågetecken då hon också är helt okänd för mig. Men jag tror hon kommer att bli grymt bra liksom de andra okända skådisarna! Spännande! Nu väntar jag bara spänt på att resten av rollerna också blir castade - typ Alec, Magnus, Hodge, Valentine osv :D
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

helt missat detta, haha. Men kul :) tror hon passar.

Svar: Haha, ja det tror jag med! :D
Micaela Sundberg

2015-05-08 @ 17:30:48
URL: http://efji.blogg.se/
Postat av: Sofia - En blogg om tv-serier

Denna serien ser jag verkligen fram emot! Älskade filmen och ska försöka läsa böckerna detta året!

Svar: Jag med! Ja, du måste absolut läsa böckerna! Så sjukt bra :D just nu väntar jag på 4:e boken som släpps på svenska i juni. Nåt jag får ha tålamod med då jag bara läser böcker på svenska. Hoppas bara inte jag får vänta för länge på de två sista delar efter den fjärde :)
Micaela Sundberg

2015-05-18 @ 10:33:03
URL: http://seriebloggen.com

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: