DATUM: 2015-05-08 / TID: 23:42:22
KATEGORI: Serienyheter

Håll i er - här kommer bomben!

Igår kom det en massa serienyheter, särskilt från ABC och så lite från The CW! Jag börjar med ABC först och så här ligger det till just nu :)
 
De som har blivit förnyade igår och får ännu en säsong är Once Upon a Time (säsong 5), Grey's Anatomy (säsong 12!!!), Scandal (säsong 4), Nashville (säsong 4), Castle (säsong 8), Secrets and Lies (säsong 2), Galavant (säsong 2), American Crime (säsong 2), Marvel's Agent Carter (säsong 2), Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D (säsong 3), Modern Family (säsong 7), Fresh Off the Boat (säsong 2), Black-ish (säsong 2), The Middle (säsong 7) och The Goldbergs (säsong 3).
Även How to Get Away with a Murderer blev också förnyad till säsong 2 för ett bra tag sedan. De som har blivit nedlagda är Resurrection, Forever och Cristela. Tidigare i veckan blev också Revenge nedlagd efter säsong 4. YAAAAAAY för mig är Once Upon a Time! :D
 
Och så nu till The CW. Igår gick de ut med att Hart of Dixie nu är offentligt nedlagd efter säsong 4. Jag är väldigt ledsen för det är ju en av mina absolut favoritserier! Jag har fortfarande inte sett klart säsong 4 ännu för jag gör verkligen allt för att dra ut på det, haha. För att jag vill bara inte att den ska ta slut! Snyft! Men huvudsaken är åtminstone att den fick ett väldigt bra avslut av att döma allas åsikter. Jag ska absolut se den snart, men bara inte än.
The Messengers blev även nedlagd också redan efter bara tre avsnitt av säsong 1. Jag är inte direkt förvånad för detta var väldigt väntat redan från början men det är ändå väldigt synd för jag har ju saknat att ha Shantel VanSanten på tvrutan sen One Tree Hill slutade - och ja, jag ska absolut ändå se resterande avsnitten. Och sedan så har de också förnyat iZombie till säsong 2. YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY för det! :D
De har även beställt tre nya serier. Den första är Legends of Tomorrow, en spinoff-serie på Arrow och The Flash. I serien kommer bland annat Ray Palmer (från Arrow), Hawk Girl, Heat Wave (Dominic Purcell) och Captain Cold (Wentworth Miller) vara huvudrollerna. De andra två är Crazy Ex-girlfriend (jaha, okej?) och Cordon (ännu en serie från The Vampire Diaries skapare Julie Plec).
De andra serierna som redan har blivit förnyade i januari är Arrow (säsong 4), The Flash (säsong 2), Supernatural (säsong 11), The Vampire Diaries (säsong 7), The Originals (säsong 3), Reign (säsong 3), Jane the Virgin (säsong 2), The 100 (säsong 3) och Beauty and the Beast (säsonger 3 och 4).

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: