DATUM: 2015-01-24 / TID: 23:27:00
KATEGORI: Film, Gifs

The Book Thief.


Nyss såg jag The Book Thief för typ 6:e eller 7:e gången nu då det var ett tag sedan sist - och den är fortfarande lika bra och gripande! Om möjligt, ännu mer för varje gång. Den är bara en så förbannat fin, gripande och sorglig film vars slut lämnar mig alltid med halsen fullt av gråt och även några flera scener innan dess får mig också alltid att fälla tårar, eller det är egentligen i princip nästan hela den sista timmen som får mig alltid att fälla tårar rättare sagt.
Även om jag älskar varje minut av filmen, och då menar jag allt som voiceovern, karaktärerna, storyn, miljöerna osv, så är den finfina vänskapen mellan Max och Liesel det absolut bästa med filmen. Den berör mig alltid lika mycket varje gång!
Min recension efter första gången jag såg den kan ni läsa här. Efter att ha sett filmen nyss, har jag nu planer på att läsa boken mycket snart, det är ingen tvekan om det! ;)

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: