DATUM: 2015-01-29 / TID: 20:50:29
KATEGORI: Övriga tvserier

Bones.

För ett par dagar sedan började jag se Bones, som jag alltid hade velat se från början, på Netflix. Jag brukar kolla på den då och då när det inte finns nåt bättre på teven, men nu är det på tiden att se den från allra början som jag alltid hade velat göra.
Än så länge har jag bara sett sex avsnitt och jag har bara tyckt att alla var bra! Booth och Brennan är två av mina favoritkaraktärer och jag till och med shippar dem! Jag har projektet att se minst en säsong av serien per månad. Men då jag började med säsong 1 så sent som bara för några dagar sedan, får det bli två säsonger i februari vilket är säsong 1 och 2 ;)
Fler där ute som också kollar på Bones? Hur långt i serien är ni nu? :)
Postat av: Towe

Jag började nyligen kolla på serien. Gillar den verkligen! Blev precis klar med säsong 2.

Svar: Tummen upp! :D jag är fortfarande på säsong 1. Har hunnit med totalt elva avsnitt nu tror jag :)
Micaela Sundberg

2015-02-01 @ 15:55:42
URL: http://escapereality.se
Postat av: Sofia - En blogg om tv-serier

Jag är på säsong 8. Sista säsongen som finns på Netflix, så jag hoppas att en ny säsong snart släpps! :)

Svar: Härligt! Ja, jag hoppas också att det kommer en ny säsong snart. Helst innan jag blir klar med alla åtta säsonger så jag slipper vänta xD
Micaela Sundberg

2015-02-08 @ 20:51:27
URL: http://seriebloggen.com

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: