DATUM: 2015-02-04 / TID: 13:30:57
KATEGORI: Tidsfördriv, listor

Serielista; December 2014 / Januari 2015.

Ny månad, uppdaterad serielistan! Det som har skett förändringar är som vanligt i fetstil. Ledsen för ett försenat inlägg, men bättre sent än aldrig. Rent seriemässigt har det gått sådär i december-januari.
 
Jag blev klar med Ugly Betty på bara ett par veckor. Nu hamnar den under serier jag sett klart. Gud, så glad att jag äntligen tog mig tid att se färdigt serien efter att ha slutat titta nån gång i säsong 2. Den är så värd en plats i min dvdsamling, den kommer jag garanterat att se om flera gånger till. Sen så har jag börjat se Switched at Birth för första gången på viaplay och blev klar med alla två säsonger på bara ett par veckor. Kär! Nu väntar jag bara på att säsong 3 ska dyka upp.
Jag har fortfarande inte tagit mig tid att komma ikapp The Originals som jag sa att jag skulle. Avsiktigt, för jag har valt slutligen att ta paus på obestämd tid. Nej, inte för att den är dålig, nej. Utan för att jag helt enkelt känner att jag verkligen behöver paus en tid.
Jag bestämde mig även nån gång i januari att äntligen komma ikapp Pretty Little Liars, men jag valde att se den från allra början istället för att fortsätta där jag slutade, vilket jag också gjorde. Nu är jag halvvägs i säsong 4, jag är på avsnittet nu som var det sista jag såg (4x13 halloween special). Mina planer var att komma ikapp lagomt till säsong 6 i juni, men nu har det blivit ändrat. Jag planerar att komma ikapp innan finalen istället för man har blivit lovad att äntligen få veta vem den stora A är då, så jag vill därför inte bli spoilad. Sen så har jag också börjat se Bones på Netflix, ska se minst en säsong per månad. Är halvvägs i säsong 1 nu.
Sen så har jag glömt att lägga Orange is the new black under serier jag har gett upp, men nu är det gjort. Det är allt :)
 
SERIER JAG ÄR UP TO DATE MED:
Arrow (säsong 3)
Hart of Dixie (säsong4)
Once Upon a Time (säsong 4)
Teen Wolf (säsong 4)
The Flash (säsong 1)
The Walking Dead (säsong 5)
The 100 (säsong 2)
Under the Dome (säsong 2)

SERIER JAG LIGGER EFTER I:
American Horror Story (säsong 2)
Awkward (säsong 3)
Beauty and the Beast (säsong 2)
Bones (säsong 1)
Breaking Bad (säsong 2)
Buffy the vampire slayer (säsong 4)
Chicago PD (säsong 1)
Criminal Minds (säsong 5)
Dawson's Creek (säsong 3)
Desperate Housewives (säsong 5)
Dexter (säsong 2)
Greys Anatomy (säsong 10)
Grimm (säsong 2)
Homeland (säsong 1)
New Girl (säsong 2)
Pretty Little Liars (säsong 4)
Reign (säsong 1)
Revenge (säsong 2)
Sleepy Hollow (säsong 1)
Sons of Anarchy (säsong 4)
Suits (säsong 1)
Supernatural (säsong 9)
Switched at Birth (säsong 3)
The Vampire Diaries (säsong 5)
The Originals (säsong 2)
White Collar (säsong 3)

SERIER JAG GETT UPP OCH KOMMER TROLIGEN INTE SE FÄRDIGT:
Star-Crossed (säsong 1)
The Lying Game (säsong 2)
The Tomorrow People (säsong 1)
True Blood (säsong 4)
Twisted (säsong 1)
Orange is the new black (säsong 1)
90210 (säsong 4)

SERIER JAG SETT KLART FRÅN BÖRJAN TILL SLUT:
Brothers and Sisters
Chuck
Don't trust the bitch in apartment 23
Förhäxad
Ghost Whisperer
Gilmore Girls
Gossip Girl
Harper's Island
Hellcats
H20 Just Add Water
Kyle XY
Las Vegas
Legend of the Seeker
Life Unexpected
Lost
Make it or Break it
Nikita
OC
Once Upon a Time in Wonderland
One Tree Hill
Revolution
Roswell
Pan Am
Prison Break
Privileged
The Gates
The Secret Circle
Ugly Betty
Veronica Mars
Vänner
21 Jump Streets

SERIER JAG VILL TITTA PÅ:
Beverly Hills 90210
Doctor Who
Drop Dead Diva
Everwood
Greek
Rookie Blue
Robin Hood
Scandal

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: