DATUM: 2015-04-17 / TID: 21:29:25
KATEGORI: Tidsfördriv, listor

Serielista; Mars 2015.

Ny månad, uppdaterad serielistan! Det som har skett förändringar är som vanligt i fetstil. Inlägget skulle jag publicera den 1 april, men det glömde jag totalt bort! Så här är den nu. Rent seriemässigt har det gått dåligt i mars.
 
Som ni redan vet, så höll jag på att komma ikapp Pretty Little Liars vilket jag också gjorde till slut! Äntligen säger jag bara och jag ångrar mig verkligen inte för säsong 5 har varit guld! Den slutade så spännande! Nu väntar jag spänt på säsong 6! När det gäller Bones säsong 2 så har jag tyvärr inte börjat överhuvudtaget som jag skulle. Jag valde att kolla om på Roswell istället, ha One Tree Hill maraton och att fortsätta med White Collar säsong 3 på Netflix (fortfarande inte färdig med denna säsongen), haha. Men jag ska börja med Bones så småningom, just nu är det faktiskt skönt med en paus.
 
Arrow halkade jag faktiskt efter med i sju avsnitt, men jag valde ändå att behålla den kvar under serier jag är up to date med för att jag ändå skulle komma ikapp den förr eller senare vilket jag nu också gjorde. Jag har även lagt till iZombie och The Messengers, som båda har premiär i april, under serier jag vill se :)
 
Jag har fortfarande Sailor Moon maraton, är fortfarande på säsong 3. Jag tar det lugnt, därför. Sen så har jag också börjat se en ny tvserie som kom till Netflix för några veckor sedan och den heter The Returned. Grymt bra serie! Nu ligger den under serier jag är up to date med. Det är allt :)
 
SERIER JAG ÄR UP TO DATE MED:
Arrow (säsong 3)
Once Upon a Time (säsong 4)
Pretty Little Liars (säsong 5)
Teen Wolf (säsong 4)
The Flash (säsong 1)
The Returned (säsong 1)
The Walking Dead (säsong 5)
The 100 (säsong 2)
Under the Dome (säsong 2)

SERIER JAG LIGGER EFTER I:
American Horror Story (säsong 2)
Awkward (säsong 3)
Beauty and the Beast (säsong 2)
Bones (säsong 2)
Buffy the vampire slayer (säsong 4)
Chicago PD (säsong 1)
Criminal Minds (säsong 5)
Dawson's Creek (säsong 3)
Desperate Housewives (säsong 5)
Hart of Dixie (säsong 4)
Greys Anatomy (säsong 10)
Grimm (säsong 2)
Homeland (säsong 1)
New Girl (säsong 2)
Reign (säsong 1)
Revenge (säsong 2)
Sailor Moon (säsong 3)
Sleepy Hollow (säsong 1)
Sons of Anarchy (säsong 4)
Supernatural (säsong 9)
Switched at Birth (säsong 3)
The Vampire Diaries (säsong 5)
The Originals (säsong 2)
White Collar (säsong 3)

SERIER JAG GETT UPP OCH KOMMER TROLIGEN INTE SE FÄRDIGT:
Breaking Bad (säsong 2)
Dexter (säsong 2)
Star-Crossed (säsong 1)
Suits (säsong 1)
The Lying Game (säsong 2)
The Tomorrow People (säsong 1)
True Blood (säsong 4)
Twisted (säsong 1)
Orange is the new black (säsong 1)
90210 (säsong 4)

SERIER JAG SETT KLART FRÅN BÖRJAN TILL SLUT:
Brothers and Sisters
Chuck
Don't trust the bitch in apartment 23
Förhäxad
Ghost Whisperer
Gilmore Girls
Gossip Girl
Harper's Island
Hellcats
H20 Just Add Water
Kyle XY
Las Vegas
Legend of the Seeker
Life Unexpected
Lost
Make it or Break it
Nikita
OC
Once Upon a Time in Wonderland
One Tree Hill
Revolution
Roswell
Pan Am
Prison Break
Privileged
The Gates
The Secret Circle
Ugly Betty
Veronica Mars
Vänner
21 Jump Streets

SERIER JAG VILL TITTA PÅ:
Beverly Hills 90210
Doctor Who
Drop Dead Diva
Everwood
Greek
Rookie Blue
Robin Hood
Scandal
iZombie
The Messengers
Postat av: Seriesphere

Hej! Såg att du har Grimm på din lista, är den nått bra? Läste lite på imdb och wiki för jag vill ha något som är typ som OUAT och den här ska tydligen vara det? Vad tycker du? Skulle du rekommendera den? Kanske ska tillägga att jag är väldigt mörkrädd och feg, gillar inte skräck och sånt så är den jätteläskig? Vill inte kolla och sen behöva sova med tänd lampa hahah :'(

Svar: Från det lilla jag minns av säsong 1-2 så är den verkligen en grymt bra serie! Den är inte en familjeserie som OUAT är, men ja båda har några liknelser på sätt och vis. Den kan vara väldigt läskig ibland, om jag minns korrekt. Fast jag är inte så lättskrämd, så jag är van. Hur det är för dig därefter, vet jag inte :) så jag tycker verkligen att du ska absolut ge den en chans och se några avsnitt ändå! Är den för läskig för dig, så är det bara att sluta titta :)
Micaela Sundberg

2015-04-18 @ 00:05:09
URL: http://seriesphere.blogg.se/
Postat av: Saras Serieblogg

Var tittar du på the 100? :D

Svar: Båda säsonger finns på dreamfilmhd.org :)
Micaela Sundberg

2015-04-18 @ 14:55:20
URL: http://seriereflektioner.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: