DATUM: 2014-09-25 / TID: 01:43:47
KATEGORI: Film

Transformers Age of Extinction (2014).

Transformers 4 såg jag i tisdags och jag älskade den fullkomligt! Även om jag saknade de originella huvudpersonerna, så älskade jag den här fyran verkligen! Spänningen var på topp hela tiden och action var nonstop vilket jag älskade! Jag satt fastslipad under hela filmen, den var en så jättebra och spännande film med mycket, mycket action! Och ännu bättre var att några bilrobotor föreställde som några dinosaurier senare. Jag som *host* är ett stort fan av dinosaurier! Och ett stort plus i kanten var att killen, som spelade Shane, var en riktigt snygging! Inte så fel att vila ögonen på, dock! Den skulle lätt ha fått full betyg - men på grund av att de originella huvudpersonerna helt klart alltid kommer att vara bäst och att Bumblebee och Optimus Prime plötsligt var så fientliga i den här filmen, får den därför bara en stark fyra! Älskar ni Transformers-filmer, då är denna ett måste! Rekommenderar den varmt! Jag längtar som en galning tills en femma nu som kommer 2016, om jag inte misstar mig! ;)
 
Det har gått tre år sedan Sentinel Primes förräderi och Decepticons ödeläggelse av Chicago. Trots att Autobots hindrat att jorden ödelagts räknas de redan som överflödiga av världens regeringar. Det är när bilmekanikern Cade upptäcker att långtradaren han ska slakta för delar är den legendariske Optimus Prime, som det blir uppenbart att det finns krafter som gör allt för att Autobots inte ska återaktiveras. Samtidigt uppmärksammas hela världen på ett nytt hot. Något världen aldrig skådat förr.
 
 


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: