DATUM: 2014-09-29 / TID: 17:11:52
KATEGORI: Film

The Derby Stallion (2005).

I lördags såg vi The Derby Stallion som vi av en slump hittade på dreamfilm.se. Jag hade aldrig hört talas om filmen innan och som förväntat var den bra! Riktigt bra och mysig film som jag garanterat kommer att se igen!
Jag älskar, och har alltid älskat, såna filmer som innebär ett band mellan en människa och ett djur. Det fanns stunder som jag verkligen fällde tårar, jag som är ju så jäkla blödig haha! Men tyvärr finns det nåt som saknas i filmen, men jag kan inte sätta fingret på vad. Därför sjunker betyget lite. Annars är den verkligen en bra och mysig film med bra skådisar liksom Zac Efron (här märks det ju redan att han skulle bli en jäkla bra skådis i framtiden som han nu är idag efter gamla High School Musical dagar) och Bill Cobbs. Jag kan varmt rekommendera den om ni älskar djurfilmer! ;)
 
Den femtonårige Patrick vet inte vad han vill göra med sitt liv och pressen från hans far hjälper inte till, men när han möter en missförstådd hästtränare som övertalar honom att träna inför Derby Cup förändras läget...
 
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: