DATUM: 2014-09-28 / TID: 21:45:54
KATEGORI: Film

Blended (2014).

När vi var hemma igen i Falköping efter bion, såg vi på Blended - och vad bra den var! Adam Sandler och Drew Barrymore möts igen och spelar mot varandra för tredje gången! Man tröttnar ju aldrig på att se dem ihop. Alltid så underhållande! Självklart hade filmen sina överdrivna scener, men den var väldigt underhållade att se ändå! Riktigt rolig film! Den lyckades få mig att skratta ett antal gånger, vilket var tillräckligt. Och miljön? Herregud, rena drömmen! Den får mig ju att bli sugen på att åka dit! Grymt fin miljö, underbar men förutsägbar handling, bra skådisar och perfekt lycklig slut. Den kommer jag garanterat att se igen, utan tvekan! Jag rekommenderar den verkligen om ni älskar romantiska komedier eller om ni bara helt enkelt älskar att se Sandler och Barrymore spela mot varandra! ;)
 
Här kommer den tredje komedin med stjärnorna Adam Sandler och Drew Barrymore! Efter en katastrofal blinddejt är de ensamstående föräldrarna Lauren (Barrymore) och Jim (Sandler) bara överens om en enda sak: De vill aldrig ses igen. Men när de oberoende av varandra bestämmer sig för en lyxig safarisemester i Afrika tillsammans med sina barn tvingas de alla dela hotellrum.
 
 
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: