DATUM: 2014-09-25 / TID: 13:28:44
KATEGORI: Film

7500 (2014).

7500 såg jag igår och den var rätt bra. Men inte så läskig som många har sagt, läskig på skala 1 till 10 så skulle jag säga 4! Och hur bra var den? Jag skulle säga på skala 6. Fast jag förstod inte riktigt till 100 procent om vad filmen ville säga oss egentligen, det enda som jag hade förstått var att alla hade varit döda hela tiden precis efter kabintrycket. Det var iallafall vad jag uppfattade slutet som. En bra twist. Därför tycker jag att den var rätt bra ändå trots allt. Men inte mer än så, iallafall inte tillräckligt för att jag skulle vilja se den igen ett långt tag. Jag hade ändå gärna velat få förklaringen till allt som hände vilket vi ju inte fick riktigt. Men förutom allt det, var det många bra kända skådisar med i filmen och det räckte för mig. Rekommenderar jag den? Tja, jag vet inte, ni bestämmer själv :)
 
Passagerare ombord på ett plan över Stilla havet stöter på en övernaturlig kraft.
 
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: