DATUM: 2014-11-24 / TID: 21:23:15
KATEGORI: Film

Jurassic World 2015 (Teaser trailer).


Det har till och med äntligen kommit en 15 sekunders teaser trailer till Jurassic World! Så som jag hade längtat som fan sen jag fick veta att det skulle bli en fjärde film i Jurassic Park serien vilket var för ett par år sedan - och nu smäller det av äntligen till sist i juni 2015 på bio! Gissa vem som ska gå? Jo, jag! Full trailer kommer på fredag, jag längtar redan, jag måste måste ha den NU! För er som inte vet, så är jag ett stort fan av dinosaurier i hemligheten (och fullständigt älskar Jurassic Park filmerna!). Eller nja, det är väl inte en hemlighet längre då ni vet nu, hehe. Och apropå dinosaurier, så är Tyrannosaurus och Velociraptor mina favoriter. Är det nån mer än jag som också är taggad!? Jag längtar som fan! ♥

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: