DATUM: 2014-11-05 / TID: 19:01:00
KATEGORI: Övriga tvserier

Dawson's Creek.

Jag har inte bara Buffy the vampire slayer maraton, utan jag har också äntligen börjat med Dawson's Creek igår! Och jag gillade det jag såg, så jag ska naturligtvis fortsätta maratontitta på den utan tvekan! Så nu kommer jag att se båda serierna parellellt. Den ena i några dagar, sen den andra i några dagar, sen tillbaka till den ena i några dagar och så vidare. Ja, jag försöker ta det lugnt. Jag maratontittar alltid alldeles för fort, så nu måste jag skärpa mig haha! Och ja apropå serien... så vitt jag vet, så shippar nästan alla Joey med Pacey. Det ska bli riktigt spännande att se om jag också blir en Pacey/Joey eller ej ;)
 
Jag hittar ingen bra handling, men den här får väl duga:
Serien handlar om en grupp ungdomar i den lilla kuststaden Capeside, i New England. Att bli vuxen är inte lätt och Joey, Dawson, Jen, Pacey, Andie och Jack måste alla hitta sin egen väg in i vuxenlivet. Många svåra beslut påverkar vänskapen dem emellan.
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

älskar dc

Svar: Okej ;) jag har bara sett tre avsnitt så långt och jag tycker fortfarande att den är bra. Jag väntar fortfarande på att Pacey och Joey ska hända! Hint på när det ska börja hända nåt mellan dem? ;)
Micaela Sundberg

2014-11-09 @ 10:39:55
URL: http://efji.blogg.se/
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

ääälskar pacey<3. Don't like joey that much dock. hmm, säsong tre skulle jag nog säga. Serien blir även bättre när Jack kommer också i säsong två, underbar karaktär och hans relation med Jen är bland de finaste jag sett.. hehe

Svar: Okej, då har jag nåt att se fram emot! ;) Pacey gillar jag också! Dawson därefter, gillar jag inte så mycket. Han är ganska irriterande och jobbig. Han tror sig veta allt, det är varför. Vad tycker du om honom?
Micaela Sundberg

2014-11-09 @ 19:53:34
URL: http://efji.blogg.se/
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

Dawson tycker jag är ok, men inte min favorit direkt :) finns andra som jag gillar mer om man säger så. Åh, vill nästan se om DC - det var flera år sedan jag såg det :).

Svar: Också en annan anledning till att jag inte gillar honom så mycket är för att han lever för mycket i fantasi och för perfektion. Jag liksom bara meh! xD
Micaela Sundberg

2014-11-10 @ 20:27:00
URL: http://efji.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: