DATUM: 2014-11-25 / TID: 14:30:12
KATEGORI: Arrow, Sammanfattningar

Arrow 3x06 Guilty.

Jag såg precis Arrow 3x06 Guilty nyss och det var ett riktigt bra avsnitt! Serien blir bara bättre och bättre och I love it! Markera texten för att läsa mina tankar :)
 
Så Roy dödade inte Sara. Tack och lov! Tydligen blev han bara lurad av sin dröm till att tro att det var Sara som han dödade. Fast egentligen var det den där polisen i säsong 2 som han dödade när han var på mirakuru - som han nu har fått sitt minne av. Han hade ju inga minnen av den tiden eftersom han varit i trans då tills han blev botad. Men nu har han fått sitt första minne av den tiden, så nu vet han allltså att han faktiskt har dödat nån förut. Stackars honom! Men vad jag älskar Olivers och Roys bromance. Jag är glad att Oliver inte övergav honom direkt. Särskilt nu när det visade sig att Roy INTE dödade Sara. Så nu är vi tillbaka på ruta ett igen - alltså vem som egentligen är mördaren. Jag hoppas att vi får reda på det snart, man kan ju inte dra ut på det hur länge som helst!
 
Jag älskade alla scener med tränaren Ted och Laurel. Ska jag vara ärlig, så har jag börjat shippa dem nu. Så jag hoppas verkligen att det blir nåt romantiskt där även om jag tvivlar på att Ted är en "säker" karaktär. Det känns som han kan dö eller sticka när som helst. Men hoppas kan man ju alltid göra! ;)
 
Och spännande slut också där vi fick träffa Cupido. Intressant! Undra vad hon är ute efter?

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: