DATUM: 2014-05-03 / TID: 13:01:19
KATEGORI: Tidsfördriv, listor

Serielista; April 2014.

Det är en my månad så det är dags att uppdatera serielistan igen! Det har tyvärr inte hänt så mycket i april. Det här är vad jag har hunnit med;
 
Jag började ha Chuck maraton för första gången och blev klar bara ett par veckor senare. Grymt bra serie! Sen så har jag äntligen kommit ikapp Hart of Dixie nu. Ärligt så vet jag inte hur jag lyckades hamna efter, för den är fortfarande högst en av mina favoriter. Men huvudsaken är att jag är ikapp nu. Jag har även kommit ikapp Revolution också.
Jag har också hamnat efter i The Originals (vet inte heller hur det här hände) som jag ska titta ikapp nu i helgen eller i veckan och så Reign som jag även ska titta ikapp i helgen. Jag har till och med hamnat efter i Star-Crossed och har inga planer på att se ikapp nu, jag känner bara inte för att följa den plötsligt. Den känns bara i slutändan inte värt att fortsätta titta på och den kan inte mäta sig med Roswell heller som jag hoppades på, haha.
Den senaste nya höjdpunkten på min lista är The 100. Jag är helt fast! Och så sist men inte minst, som ni vet så har jag valt att sluta titta på The Vampire Diaries tills vidare. Och så hade jag även börjat titta på Once Upon a Time in Wonderland också som jag velat göra länge och blev klar bara ett par dagar senare :)

Låt oss hoppas att maj blir bättre! ;)
 
 
Serier jag är up to date med:
Once Upon a Time (säsong 3)
Under the Dome (säsong 1)
Teen Wolf (säsong 3)
Supernatural (säsong 9) *svenskt takt*
Sleepy Hollow (säsong 1) *svenskt takt*
Hart of Dixie (säsong 3)
Revolution (säsong 2)
The 100 (säsong 1)
 
Serier jag ligger efter i:
Greys Anatomy (säsong 10)
The Vampire Diaries (säsong 5)
Buffy the vampire slayer (säsong 4)
New Girl (säsong 2)
90210 (säsong 4)
Arrow (säsong 2)
Chicago PD (säsong 1)
Beauty and the Beast (säsong 2) *svenskt takt*
True Blood (säsong 4)
Criminal Minds (säsong 5)
Pretty Little Liars (säsong 4)
Awkward (säsong 3)
Dexter (säsong 2)
Desperate Housewives (säsong 5)
Revenge (säsong 2)
The Lying Game (säsong 2)
The Tomorrow People (säsong 1)
Grimm (säsong 2)
Suits (säsong 1)
Sons of Anarchy (säsong 4)
American Horror Story (säsong 2)
Ugly Betty (säsong 2)
Twisted (säsong 1)
White Collar (säsong 2)
The Originals (säsong 1)
Reign (säsong 1)
Star-Crossed (säsong 1)
 
Serier jag sett klart från början till slut:
One Tree Hill
Gilmore Girls
Hellcats
Lost
OC
Veronica Mars
Vänner
Kyle XY
Prison Break
Harper's Island
Gossip Girl
Roswell
Förhäxad
The Secret Circle
Don't trust the bitch in apartment 23
21 Jump Streets
Privileged
The Gates
Nikita
Life Unexpected
Ghost Whisperer
Brothers and Sisters
Chuck
Once Upon a Time in Wonderland
 
Serier jag vill titta på:
Beverly Hills 90210
Homeland
The Walking Dead
Scandal
Switched at Birth
Breaking Bad
Everwood
H20 Just Add Water

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: