DATUM: 2014-05-11 / TID: 03:04:29
KATEGORI: Gifs, Hart of Dixie

Hart of Dixie.

     
Idag fick jag bara plötsligt lust att ha Hart of Dixie maraton! Jag ska se om säsong 1 och 2, bara för att jag vill! Och på grund av det har jag därför värsta Zade feber nu! Jag bara älskar dem så mycket! De är bara så perfekta för varandra, de driver varandra till vansinne på ett roligt sätt och de förändrar varandra till det bättre som Lemon en gång sa i 2x22 och när de bråkar om småsaker så är det alltid väldigt underhållande att se. Och jag bara ääääälskar att Wades pappa är typ den största Zade shipper på jorden! Det är liksom svårt att inte shippa dem. Jag undrar hela tiden hur vissa kan shippa George och Zoe? Jag fattar det bara inte och det kommer jag aldrig att göra. Jag menar, titta på Wade och Zoe! De är so meant to be! ♥
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

zade<3

Svar: Ja, Zade forever! <3
Micaela Sundberg

2014-05-16 @ 03:02:11
URL: http://efji.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: