DATUM: 2014-03-25 / TID: 17:47:08
KATEGORI: Allmänt

Teckenspråk.

Jag fick en idé idag till min blogg. Jag tänkte bara, varför inte? Det finns säkert någon/några av mina läsare som är nyfikna på teckenspråk. Så jag tänkte därför att varför inte jag kan lägga ut video här ibland där jag lär er lite teckenspråk? Jag ska göra ett försök i helgen. Så är det nåt ni är sugen på att lära er, så är det bara att säga till vad så tar jag med det i videon. Annars hittar jag på nåt ;)
Postat av: Julia

Låter skit spännande! Börja lite smått med typ enkla fraser eller vad man säger när det är teckenspråk? Eller enkla ord! :)

Svar: Vad kul att du tycker det låter spännande! ;) då får det bli enkla fraser först ;p
Micaela Sundberg

2014-03-25 @ 18:43:54
URL: http://whyiread.blogg.se
Postat av: Emma

ååh, vilken rolig idé. :) typ vanliga fraser, som "hur mår du?", "vad gör du?" och så är ju alltid intressant. :)

Svar: Då får det bli såna fraser ;)
Micaela Sundberg

2014-03-26 @ 21:33:28

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: