DATUM: 2014-03-08 / TID: 20:03:14
KATEGORI: Citat, Gifs, One Tree Hill

First Naley rain kiss ♥


"You know, my pride says yeah, that's it. Just walk away and let Haley deal with the fact she's clearly threatened by a sexual relationship. But my heart says just forget about your pride, you idiot. You love this girl. And even if you're gonna catch pneumonia, your ass is gonna stand out there in the rain 'till you convince her to forgive you. Come on, Hales. Meet me halfway here."
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

Men åhhh

Svar: Eller hur! ;D
Micaela Sundberg

2014-03-11 @ 22:51:37
URL: http://efji.blogg.se/
Postat av: Sofia - En blogg om tv-serier

Åhh vad jag älskar Naley och OTH! Saknar serien så mycket!

Svar: Detsamma! Ja det känns fortfarande så tomt utan serien! Jag ska ta och ha maraton i sommar. Först ska jag bara fokusera på Brothers and Sisters (som jag nu tittar på. Efter bara en vecka är jag redan klar med tre säsonger. Är på den fjärde nu) och sen ska jag nog sätta igång med Breaking Bad ;)
Micaela Sundberg

2014-03-12 @ 14:17:35
URL: http://seriebloggen.com

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: