DATUM: 2014-06-01 / TID: 15:17:00
KATEGORI: The 100

The 100; min nya Lost.

Gudskelov för The 100 som är den nya Lost för mig! Bra första mening, va? Efter att jag blev klar med Lost maraton i sommar 2012 (första gången för mig), var jag lite desperat efter en liknande serie att följa. Då kom Revolution i höst samma år och den blev snabbt min nya Lost.

Den var verkligen en stor favorit och hade många liknelser med Lost. Tja, tills säsong 2 kom. Den var kanon i början ja, men sedan började det kännas som den inte kom nåt vart ju flera avsnitt det gick och då började jag tröttna mer och mer. Min lust att se serien gick upp och ner under hela andra säsongen och det hände ofta att jag halkade efter med flera avsnitt åt gången.

Men sedan då kom The 100, och den blev snabbt en riktigt stor favorit redan efter piloten! Nu har jag också insett i efterhand att The 100 är så mycket mer som Lost än vad Revolution nånsin varit! Därför skrev jag gudskelov för The 100 Den är en av mina absolut favoritserier! Så himla glad för säsong 2! ♥

Postat av: Simon Ferm

Var kan man titta på den??

Svar: Jag kollar på den med engelsk text :) finns tyvärr ingen swesub och jag hoppas fortfarande på att det ska komma snart!
Micaela Sundberg

2014-06-08 @ 21:27:56
URL: http://ssimonferm.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: