DATUM: 2014-07-04 / TID: 23:41:43
KATEGORI: Sammanfattningar, Under the Dome

Tilllägg; UtD 2x01 Heads Will Roll.

Jag vill bara tilllägga två saker som jag glömde nämna under mina tankar om premiären av Under the Dome säsong 2 och så kom jag också på en ny sak till om slutet;
Jag älskade alla scener med Big Jim och Dodee också. Det var en rolig twist att kupolen antog skepnaden som Dodee för honom. Jag skrattade väldigt mycket när han verkligen försökte att bli av med henne och när han irriterat sa "Shup up and be dead!" Haha bara så jäkla kul! Det förtjänade Big Jim allt! Det var väldigt underhållande! Jag var mer än nöjdast att äntligen ha fått se honom plågas lite! ;)
Och vad såg Angie i slutet egentligen!? Hon såg så chockad ut när hon såg vad det än var i skåpet. Det ska bli spännande att få veta vad! Hoppas bara att det händer fort, för jag är redan otålig nu efter att ha sett avsnittet nio gånger nu! Ja, nio gånger och det är jag inte ledsen för. Apropå Angies död... jag sa ju att jag inte kan komma på vem som kan ha mördat henne. Jag tar det tillbaka. Jag misstänker nu att det är Sam. Jag sa ju att jag får dåliga vibbar från honom, så jag litar därför inte på honom hur trevlig han än må se ut. Det finns ju ett yrke som kallas skådespel så han kan vara bra på att spela trevlig. Han ser misstänksam och skum ut. Sen så misstänker jag också Big Jim som nummer två. Jag bryr mig inte om att han befriade Barbie. Han kan kanske ha dödat Angie ändå trots allt. Hon var ju den enda som vågade säga rakt ut att hon önskade att han dog därute på galgen, så därför kan Big Jim ha blivit förbannad och gjort sig av med henne. Vem vet?

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: