DATUM: 2014-07-23 / TID: 14:27:14
KATEGORI: Sammanfattningar, Teen Wolf

Teen Wolf 4x04 The Benefactor.

Förlåt för ett väldigt försenat inlägg, men här är den nu! Det var ett riktigt bra avsnitt! Tänk er hur långt serien har gått nu i kvalitét! Minns ni hur töntig första säsongen var och delvis säsong 2? Jag är imponerad hur långt serien har gått nu! Den har verkligen klass än vad The Vampire Diaries har nu, det trodde jag aldrig skulle hända! Jag älskar Teen Wolf nu mer än vad jag älskade TVD de tre första säsongerna! Markera texten för att läsa mina tankar! :)
 
Jag älskade alla scener med Stiles och Malia. De växer bara mer och mer som ett ship och det älskar jag! De är så otroligt söta ihop, verkligen. Stydia är som ett minne blott nu - iallafall för just nu då jag shippar henne med Parrish! Det är ju nåt där! Förhoppningstvis! Nu tillbaka till Stalia. Jag älskade scenen fullkomligt i källaren! Stiles litade så mycket på Malia att hon inte skulle skada honom, så han låste upp hennes bojor. Han riskerade sitt liv. Och de lyckades! Malia skadade honom inte. Nu vet man att Stiles är Malias svaghet eller akilleshäl eller hur man nu ska säga det. Precis som Allison var Scotts. Och så kramen! Aaaw! :')
 
Scott och Kira är också så jäkla söta tillsammans! Dansen och kyssen med fullmånen och dimman i bakgrunden? Bara så fint och romantiskt! Men är det bara jag som känner på mig att det kan bli en kärlekstriangel mellan Scott, Liam och Kira? Med tanke på hur Liam tittade på Kira där i skolan. Hoppas bara att det är en gångsgrej. För vad du än tänker göra, Jeff Davis, våga bara inte bryta upp Scott och Kira!
 
Det var väldigt kul och underhållande att se sheriffen och Derek samarbeta tillsammans, det är inte ofta man får se det ju! Skönt att man nu har blivit av med den där mannen utan mun. Han gav mig ju seriöst rysningar! Men var det inte lite extremt av Peter att döda honom så där utan vidare? Det var så hemskt att se på hur han bara blev helt galen i blicken och klöste mannen med varulvsnaglar till döds mitt framför ögonen på Derek och sheriffen. Äsch, så läskigt! Jag tyckte så synd om sheriffen som tvingades se på allt. Stackaren! Han är ju trots allt en polis. Hans jobb är att fånga brottslingar, inte att döda dem.
 
Slutet var ju riktigt intressant! Lydia hittade en lista, en dödlista på alla som är övernaturliga. Nån vill bli av med varenda övernaturliga människa. Scott, Lydia, Derek och Kira med flera står på listan. Men varför? Jag tror inte att det bara handlar om pengarna, jag tror att det är nåt mer. Och ett lösenord krävdes för att öppna listan, gissa vilket lösenord var? Allison! Äsch vad jag saknar henne! Vilken chock jag fick att det är två kompisar till Liam som jobbar på att bocka av listan. Vilka är de, vad vill de och varför gör de det här? Jag tror verkligen inte, som sagt, att det bara handlar om pengarna. Spännande som sagt! ;)
 
Jag ska se nästa avsnitt senare ikväll. Vad spännande det ska bli! Sammanfattningen av det och Under the Dome 2x04, som jag såg igår, kommer i helgen! :)

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: