DATUM: 2014-07-05 / TID: 00:32:00
KATEGORI: Tidsfördriv, listor

Serielista; Juni 2014.

Det är en ny månad nu, vilket betyder att det är dags att uppdatera serielistan om hur det gått i juni! De som är i fetstil har skett förändringar och de som står i kursiv har jag påbörjat maraton. Det har tyvärr inte hänt så mycket denna månaden och det här är vad jag har hunnit med;
 

Jag började aldrig med Breaking Dawn eller Drop Dead Diva som jag först tänkte. För istället började jag med Make it or Break it när jag hittade den på Netflix. Jag blev ju överlycklig över att äntligen kunna se den, så jag började titta på den direkt. Efter en vecka blev jag klar, serien hade bara 48 avsnitt så det gick snabbt att plöja igenom.

Sedan så har jag börjat med Orange is the new Black också och än så länge har jag bara sett två avsnitt totalt. Den ska jag fortsätta med under juli, den är mitt nya maratonprojekt i parallellt med Gilmore Girls som ni tidigare redan vet att jag ser för andra gången nu. Jag har även äntligen hunnit börja komma ikapp Reign nu också, men jag har fortfarande många avsnitt kvar så de ska jag plöja igenom klart när jag är hemma igen från Halmstad den 13:e. The Originals har jag fortfarande inte kommit ikapp som jag skulle för jag skulle börja med Reign först. Jag vill ju spara det bästa till sist, The Originals är ju bättre än Reign om jag måste välja ;)

 

När jag är färdig med Orange is the new Black, så tänker jag antingen ta Breaking Bad, Drop Dead Diva eller Haven som nästa maratonprojekt (som jag nu har lagt till under serier jag vill se för den är skapad av Stephen King). Sedan så har jag bytt säsong på Teen Wolf och Under the Dome också, säsong 3 respektive 1 gäller ju inte längre då bägge har nya säsonger nu ;)

 

SERIER JAG ÄR UP TO DATE MED:
Once Upon a Time (säsong 3)
Under the Dome (säsong 2)
Teen Wolf (säsong 4)
Sleepy Hollow (säsong 1)
The 100 (säsong 1)
Hart of Dixie (säsong 3)

 

SERIER JAG LIGGER EFTER I:
Greys Anatomy (säsong 10)
Buffy the vampire slayer (säsong 4)
New Girl (säsong 2)
90210 (säsong 4)
Arrow (säsong 2)
Chicago PD (säsong 1)
Beauty and the Beast (säsong 2)
True Blood (säsong 4)
Criminal Minds (säsong 5)
Pretty Little Liars (säsong 4)
Awkward (säsong 3)
Dexter (säsong 2)
Desperate Housewives (säsong 5)
Revenge (säsong 2)
The Lying Game (säsong 2)
The Tomorrow People (säsong 1)
Grimm (säsong 2)
Suits (säsong 1)
Sons of Anarchy (säsong 4)
American Horror Story (säsong 2)
Ugly Betty (säsong 2)
Twisted (säsong 1)
White Collar (säsong 2)
The Originals (säsong 1)
Reign (säsong 1)
Star-Crossed (säsong 1)
Supernatural (säsong 9)
The Vampire Diaries (säsong 5)

Orange is the new Black (säsong 1)

 

SERIER JAG SETT KLART FRÅN BÖRJAN TILL SLUT:
One Tree Hill
Gilmore Girls
Hellcats
Lost
OC
Veronica Mars
Kyle XY
Vänner
Prison Break
Harper's Island
Gossip Girl
Roswell
Förhäxad
The Secret Circle
Don't trust the bitch in apartment 23
21 Jump Streets
Privileged
The Gates
Nikita
Life Unexpected
Ghost Whisperer
Brothers and Sisters
Chuck
Once Upon a Time in Wonderland
H20 Just Add Water
Revolution

Make it or Break it

 

SERIER JAG VILL TITTA PÅ:
Beverly Hills 90210
Homeland
The Walking Dead
Scandal
Switched at Birth
Breaking Bad
Everwood
Drop Dead Diva
Rookie Blue

Haven

Postat av: Nour

KOLLA INTE PÅ THE LYING GAME! De la ner serien HELT och jag som va besatt av den, blev sjukt besviken, så kolla INTE ikapp för slutet kommer få dig att vilja slå varje jävel som har med produktionen att göra! Köp böckerna istället, de är sjukt bra! Har de tre första hemma, har endast läst första boken ska läsa de andra två när jag åker utomlands

Svar: Oroa dig inte, jag har inga planer på att fortsätta se den ;) jag har bara sett säsong 1 när den först kom. Hann aldrig se säsong 2.
Micaela Sundberg

2014-07-05 @ 14:39:40
URL: http://infinityfearless.blogg.se
Postat av: Ebba

Hej Micaela! Kan du inte skriva om de två senaste Teen Wolf-avsnitten? Har sett fram emot att läsa dina funderingar så länge nu! Kram :)

Svar: Hej! Absolut det ska jag göra, glömde bort det bara. Jag är på semester i Halmstad nu med mina vänner i en vecka. Så det kommer nästa vecka ;)
Micaela Sundberg

2014-07-06 @ 15:38:20
Postat av: Towe

Se Breaking Bad! Du kommer inte ångra dig jag lovar. En av de absolut bästa serier jag sett.

Svar: Absolut, den ska jag se helt klart! Först måste jag dock bli klar med The Walking Dead som jag började med för ett par dagar sedan ;) Breaking Bad står på nästa tur! ;)
Micaela Sundberg

2014-07-13 @ 16:42:27
URL: http://escapereality.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: