DATUM: 2014-01-21 / TID: 00:15:48
KATEGORI: Övriga tvserier

Skate eller Jate?

Jag är nästan klar med säsong 3 av Lost nu så nu är jag därför jättenyfiken på en sak! Jag riktar bara till er Lost-fans. Vem shippar ni? Sawyer/Kate (Skate) eller Jack/Kate (Jate) och varför?
Jag själv är en Skate shipper. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara varför. Jag har helt enkelt bara alltid känt nåt mer för dem än vad jag har känt för Jack och Kate. Mitt hjärta hoppar över ett slag varje gång jag ser Skate ihop och det värker också i mitt hjärta att se dem ihop särskilt i säsong 2 och 3 och det gör det aldrig med Jate alls (har alltid bara sett dem som vänner)!
Jag skiter blanka fan i att Skate inte blev endgame i efterlivet, för vem bryr sig? Endgame eller inte, så älskar och shippar jag dem ändå. Jag älskar Sawyer/Juliet också, men jag älskar Skate mer och det har jag alltid gjort! För även om de har en väldigt kort lovestory så är det ändå en episk lovestory, helt enkelt. Deras lovestory är en av mina favoriter i serien ♥
Postat av: Becka

Jate tror jag för de hade något redan från första avsnittet och Sawyer och Juliette är såå fina tillsammans. Asså åh typ skitsvårt att välja för Skate har något speciellt. Men det är typ för att jag gillar Sawyer/Juliette så mycket som jag väljer Jate.

Svar: Okej, tack för ditt svar ;)
Micaela Sundberg

2014-01-21 @ 21:14:00
Postat av: Towe

Sawyer och Kate helt klart! Kände aldrig det mellan Jack och Kate. Sawyer och Kate var så rätt tillsammans. De förstod liksom varandra bättre än någon annan för de var likadana. Kommer för evigt vara bitter över att de inte var endgame. Men de blev tillsammans efter de hade kommit ifrån ön, ingen kan övertyga mig om något annat ;)

Svar: Äntligen en Skate shipper till! Det kändes som jag var den enda, haha! Skönt att jag inte är ensam om det. Håller med dig till 100% om det du precis skrev! De var så rätt tillsammans!
Micaela Sundberg

2014-01-22 @ 20:25:23
URL: http://escaperealiity.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: