DATUM: 2014-01-01 / TID: 19:40:00
KATEGORI: Serienyheter, Tidsfördriv, listor

Serielista: December 2013.

Det är 1 januari nu. Ny månad. Det betyder att det är dags att uppdatera serielistan nu om hur det har gått med tvserier i december! Det som har skett förändringar är i fetstil (jag har antingen börjat följa nån ny tvserie, har/hade/fortsätter maraton eller så har jag kommit ikapp). Och de som är genomstruken slutar jag med för gott. Så här är den! ;)
 
Serier jag är up to date med:
The Originals (säsong 1)
Once Upon a Time (säsong 3)
Under the Dome (säsong 1)
Teen Wolf (säsong 3)
Revolution (säsong 2)
Twisted (säsong 1)
Reign (säsong 1)
Hart of Dixie (säsong 3)
 
Serier jag ligger efter i:
The Vampire Diaries (säsong 5)
Greys Anatomy (säsong 10)
Sleepy Hollow (säsong 1)
Supernatural (säsong 9)
Buffy the vampire slayer (säsong 4)
New Girl (säsong 2)
90210 (säsong 4)
Arrow (säsong 2)
True Blood (säsong 4)
Criminal Minds (säsong 5)
Pretty Little Liars (säsong 4)
Beauty and the Beast (säsong 2)
Awkward (säsong 3)
Dexter (säsong 2)
Desperate Housewives (säsong 5)
Revenge (säsong 2)
The Lying Game (säsong 2)
The Tomorrow People (säsong 1)
Grimm (säsong 2)
Suits (säsong 1)
Ghost Whisperer (säsong 2)
Sons of Anarchy (säsong 4)
Nikita (säsong 2)
American Horror Story (säsong 2)
Ugly Betty (säsong 2)
 
Serier jag sett klart från början till slut:
One Tree Hill
Gilmore Girls
Hellcats
Lost
OC
Veronica Mars
Vänner
Kyle XY
Prison Break
Harper's Island
Gossip Girl
Roswell
Förhäxad
The Secret Circle
Don't trust the bitch in apartment 23
21 Jump Streets
Privileged
The Gates
 
Serier jag vill titta på:
Beverly Hills 90210 (brukade alltid se den på tv, men vill se hela från början tills slut)
Brothers & Sisters
Homeland
The Walking Dead
Scandal
Switched at Birth
Breaking Bad
Everwood
Postat av: Ida ☯ the sky under the sea

Men åhh, 90210 som är så bra! Inte första säsongen, men alla andra. Plus för Veronica Mars, så bra serie!

Sedan undrar jag bara, serierna under "Serier jag sett klart från början till slut", såg du bara klart dem under december, eller såg du verkligen ALLT under december? :)

Svar: Ledsen, men jag bara orkar inte mer med 90210. Alla får ihop det med alla. Ugh! De tre första säsongerna var fantastiska men sedan gick det bara utför lite.
Nej, de serierna som jag sett klart från början till slut är inte bara under december. Tiden för den är från första gången jag började följa en serie tills nu - vilket betyder att det har gått 10-11 år nu :p
Micaela Sundberg

2014-01-16 @ 19:27:44
URL: http://theskyunderthesea.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: