DATUM: 2014-01-05 / TID: 00:57:20
KATEGORI: Allmänt

Malmö.

Snart ska jag till Malmö igen för tredje gången i rad nu! Jag åker nämligen iväg nu på måndag och kommer inte hem förrän den 17 januari. Jag ska börja praktisera på tisdag på ett äldrehem Dalen där det finns döva pensionärer. Det ska bli jättekul! Jag ser verkligen fram emot att börja där. Jag kommer att bo på samma vandrarhem Bosses som vanligt.
Jag ska praktisera där, sen hem till Vaggeryd ett par veckor och sen ska jag till Malmö igen och börja praktisera på en annan plats - med utvecklingsstörda, funktionshindrande människor med teckenspråk. Jag kommer att ha fullt upp fram tills början av februari, men jag kommer definitivt att ha tid för serier ändå. Jag har ju min fritid på kvällarna, så det är inget problem med det. Hur som helst, ska det bli så spännande att praktisera! 2014 SKA bli mitt år! ;)
Postat av: Sofia - En blogg om tv-serier

Vad roligt för dig! :)

sv: jag är väldigt orolig att det är Stefan och Caroline som kommer kyssas. Jag vill det så klart verkligen inte men min magkännsla säger det. Sen kanske den gör det för att skydda mig, för en kyss mellan Klaroline vågar jag bara inte tro på. Det känns som att dom är lite trötta på alla Klaroline shippers och vill få tyst på oss.... :( Så bara de är i en scen tillsammans så är jag nöjd. Jag trodde inte att jag kunde längta så här mycket ett TVD men Klaroline har en stor dragningskraft!

Svar: Tackar :D det ska bli kul att äntligen få praktisera med nåt jag vill göra i framtiden. Senast praktiserade jag på ett hunddagis och efter tre månaders praktik insåg jag att det är människor som jag verkligen vill jobba med och inte djur - oavsett hur mycket jag älskar djur! :)
Jag är orolig för det också! Min magkänsla säger också att det är Stefan och Caroline som kommer att kyssas. Om nu ryktet om kyssen är sant förstås. Men jag hoppas på Klaroline ändå för det är ju verkligen dags att det händer nåt där! Plec har dragit ut på det alldeles för länge nu, tycker jag! -_- hoppas verkligen inte att de har blivit trötta på oss Klaroline shippers. För Plec har faktiskt sagt att Klaroline inte är över även om Klaus har sin egen serie nu. Så bäst för henne att hålla vad hon lovade, eller annars jagar jag henne med en gaffel lika stor som mig! ;) Jag är också nöjd så länge vi får en scen med Klaroline oavsett vad det handlar om för som du sa så har de en stor dragningskraft! ;)
Micaela Sundberg

2014-01-05 @ 11:45:16
URL: http://seriebloggen.com

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: