DATUM: 2014-01-03 / TID: 00:44:42
KATEGORI: The Vampire Diaries

Klaroline 5x11 spoiler.

Jag har på sistone börjat tveka lite nu om Klaus verkligen kommer att vara i det 100:e avsnittet som det påstås. För alla säger olika saker. Vissa säger att det är bekräftat och vissa säger att det inte alls är bekräftat. Och vissa säger att han bara kommer att vara med i flashbacks med Katherine och inte i nutid.
Så jag valde därför att inte ha för höga förväntningar om det 100:e avsnittet som sägs vara nåt väldigt speciellt för oss fans. Ja, TILLS detta kom. Nu har jag höga förväntningar. På grund av dem. Det är ju så jävla svårt att låta bli att ha förväntningar när det gäller Klaus och Caroline då de är en av mina största ships någonsin.
Den här nya spoilern låter ju rätt underbart (men frågan är bara om man ska tro källan). Men är det något jag har lärt mig från Julie Plec så är det att man inte bör ha höga förväntningar. Men som sagt, det är svårt att låta bli när det gäller Klaroline. Jag vill ju så, så, så gärna av hela mitt hjärta att det ska bli nåt mer där! Jag hoppas att denna nya spoiler är riktig. Och jag hoppas att det verkligen är sant att Klaus ska komma och besöka Mystic Falls. Att Klaus och Caroline verkligen kommer att ha en scen tillsammans. Att Caroline "gör ett överraskande beslut" är verkligen nåt bra och att beslutet handlar om Klaus.
OM, och då menar jag verkligen om, allt det här nu är sant, så är jag väldigt så excited! Men om inte, så är jag ändå excited för det här 100:e avsnittet kommer ju handla om Katherine under 500 år. Så jag ser verkligen fram emot det ändå! Spännande! Jag har inte sett det senaste avsnittet så jag ska se det i veckan, har jag tänkt. Iallafall innan serien kommer tillbaka efter uppehållet ;)
Postat av: Sofia - En blogg om tv-serier

Åhh vad glad jag blev, jag har inte vågat tro att de kommer få en scen tillsammans!! Men att Caroline kommer göra något oväntat, ja det kanske hon kommer göra, men om man känner Julie rätt så kan något oväntat också vara att hon och Stefan blir tillsammans eller att hon färjar sitt hår brunt. Haha Julie och Marlene som gör PLL litar jag inte alls på! haha

Angånde Brothers and sisters så är den svår att jämföra med någon annan serie. Det är inte en tonårsserie då alla karaktärer är vuxna. Men den är bara så himla mysig! Man följer en familj alla syskon och deras familjer. Den är lite som Parenthood om du har sett den. Men mycket bättre. Den är mer välgjord och med vassare dialoger. Parenthood tappar mig många gånger när hela familjen bråkar och dom bara skriker på varandra och jag hänger inte alls med. Medans Brothers and sisters gör det på ett roligt sätt. Sen tror jag också att serierna har helt olika budgetar och B o S är full uta stora stjänor :) Jag har boxen och är glad över det. Jag har sett de tre första säsongerna många gånger och kommer se dom igen :)

Jag förstår att det är jobbigt för dig om du inte får svensk text, jag hoppas verkligen att du hittar det, den är ju några år, men inte jätte gammal. Annars kan du testa några avsnitt om du inte hittar den med svenska för att se om det är något för dig. Hade det inte vorit bra om alla vi serienördar bodde i samma stad så vi hade kunnat låna boxar av varandra ;) haha

Jag måste säga tat jag brukar hålla med dig i dina ship men att inte se det otroligt fina i Kate och Jack! WHAT, den förstår jag inte haha. Den och Captain Shwan haha ;)

Svar: Ja, jag har inte heller vågat tro att de kommer ha en scen tillsammans. Men frågan är ändå fortfarande; händer det verkligen? Det kan ju hända att det är opålitligt, men jag hoppas det är sant! Jag hoppas verkligen så att det gör ont! Älskar ju dem så mycket och jag saknar dem så mycket också! Det känns så himla tomt utan Klaroline ju! :( :P och ja just det, det sägs också att två personer kommer kyssas för allra första gången i 5x11. Vissa säger att det är Steroline och vissa säger att det är Klaroline. Jag håller tummarna HÅRT för att det är Klaus och Caroline som kommer kyssas! För jag vill inte ha Stefan och Caroline tillsammans! Jag föredrar dem som bästa vänner! Och så kan alla faktiskt vara bästa vänner utan att det leder till nåt mer (se bara på Lucas och Haley till exempel då de faktiskt har så mycket kemi också). Men OM det nu är de som kommer att kyssas, så kommer jag verkligen bli jättebesviken på Caroline. För om vi känner henne rätt så skulle hon aldrig göra så mot Elena och så säger hon ju jämt att Stefan och Elena hör ihop. Så hur ska hon kunna kyssa Stefan då? Har svårt att tro att hon skulle göra något sådant. Gode Gud, jag är så rädd att de ska kyssas att jag bara vill gråta haha. Det får de inte! Det måste vara Klaus och Caroline som kyssas, punkt slut. Jag tror att Carolines överraskande beslut kan vara att hon kysser antingen Klaus eller Stefan. Ska bli spännande att se :)
Det är ju en bra idé! Jag kan se några avsnitt av Brothers and Sisters med engelsk text och sen om jag tycker att det är bra och så, då kan jag köpa samlarboxen till sommar och ha maraton! ;)

Ja, det märks verkligen att vi har typ samma ships - förutom Skate och Captain Swan förstås, haha xD men jag följer bara mitt hjärta helt enkelt. Om jag ser ett par och känner ingenting för dem och det inte värker i mitt hjärta av att se dem, då vet jag att jag inte shippar dem. Men ser jag ett par och känner tusen olika saker för dem och det värker verkligen i mitt hjärta av att se dem som tex det gör med Klaroline och Stelena, då vet jag att de definitivt har vunnit mitt hjärta! :)
Micaela Sundberg

2014-01-03 @ 14:53:22
URL: http://seriebloggen.com
Postat av: Felicia

Du kan hitta information om TVD på mina två fansites som jag äger. Ninadobrevanews.blogg.se Vampirediaries-sweden.com sen så äger jag även Kristenstewart.se =)

Gillar din blogg skarpt =)

Svar: Jag tror att jag besöker alla tre redan, men jag ska kolla in ;) åh vad kul att höra att du tycker om min blogg! ;D
Micaela Sundberg

2014-01-04 @ 17:21:43
URL: http://ninadobrevanews.blogg.se
Postat av: Felicia

Va kul att du har tittat in på sidorna :D Gud ja , jag älskar serier , så din blogg är perfekt att titta in på lite då och då =)

2014-01-04 @ 21:49:28
URL: http://ninadobrevanews.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: