DATUM: 2014-01-19 / TID: 17:30:00
KATEGORI: Allmänt, Random

Google Analytics.

 

Efter att seriesnack berättade om Google Analytics, blev jag sugen på att göra detsamma! Så här ser det alltså ut. Jag har 77 unika besökare och gen längd på besöken i min blogg är en minut och tretton sekunder. Mycket intressant!
Och det är inte bara 93,33% folk från Sverige som besöker min blogg. Tydligen besöker folk från Finland (4,44%), Australien (0,74%), USA (0,74%) och Slovakia (0,74%) min blogg också! Det visste jag inte så jag är glatt överraskad!
Man kan också se vilka städer mina läsare i Sverige kommer ifrån. Stockholm står på första plats, Växjö på andra plats och Örebro på tredje plats! Sedan kommer Halmstad, Kristianstad, Västerås, Helsinki, Jönköping, Göteborg och Ulricehamn i ordning. 37,78% av mina läsare använder Chrome. 26,67% använder Safari, 18,52% Firefox och 7,41% Internet Explorer. Riktigt intressant! :)
Postat av: Petra Marie Söderberg

Länk?!

Svar: Absolut, här är den! :) http://www.google.com/analytics/
Micaela Sundberg

2014-01-20 @ 16:09:29
URL: http://petramariesoderberg.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: