DATUM: 2014-01-11 / TID: 16:50:00
KATEGORI: One Tree Hill, Serienyheter, Övriga tvserier

Chicago PD.

Jag såg piloten av Chicago PD igår och jag gillade det massor! COPD är en spinoff serie från Chicago Fire om ni inte vet. Och trots att jag inte följer COF valde jag att se COPD ändå av två anledningar; underbara Sophia Bush är en av huvudkaraktärerna och för att jag gillar polisserier. Gud vad jag har saknat att ha Sophia Bush på TV igen! Hon är en fantastisk kvinna och en klockren skådis.
Jag älskar hennes karaktär Brooke Davis i One Tree Hill och jag gillar henne även här också som Erin Lindsay. En riktigt cool polis och en härlig kvinna. Precis som Brooke är. Jag ser ett möjligt ship här också, nämligen Erin och hennes polispartner Jay Halstead. I ship it! Men jag har hört rykten att Erin kommer ha en romans med nån Sevide i COF. Men man kan alltid hoppas på Jay och Erin ändå!
Hur som helst, jag kommer naturligstvis att börja följa COPD! Det är ingen tvekan om det! Det slutade så spännande i piloten! Jag ser fram emot att följa Sophia Bush igen ♥
 
Postat av: Paulia

Hej! fin blogg du har! vart kollade du på Chicago PD?:)

Svar: Jag laddade hem det :P
Micaela Sundberg

2014-01-26 @ 16:33:56
URL: http://paulialarsson.devote.se
Postat av: Elisabeth

Hej! Hur laddade du hem det?

Svar: Det finns på pirate, monova, isohunt osv
Micaela Sundberg

2014-04-24 @ 10:13:29

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: