DATUM: 2014-01-06 / TID: 21:17:00
KATEGORI: Bloggutmaning 365

6 av 365; Barndomen.

VECKA 2 - BARNDOMEN
006. VAD VAR POPULÄRT NÄR DU VAR BARN?
007. Hur var du som barn?
008. Var det något du gillade som barn som räknades "höra till det andra könet"?
009. Om du fick chansen att gå tillbaka till att vara barn igen, skulle du ta den?
010. Tipsa om en lek du lekte som du tycker barn idag borde testa på också.
011. Hiss & Diss - Händelser från barndomen.
012. 5 leksaker du tyckte extra mycket om som barn.
 
Beverly Hills 90210 - när jag växte upp började jag kolla på den på teven. Den var den första tvserien jag nånsin började följa. Tyvärr missade jag ibland och ibland satt jag bänkad. Jag ska köpa samlarboxen snart och då jävlar ska jag ha maraton! Jag längtar! ;)
Teckenlådan - jag älskade teckenlådan.
Kurragömma - att leka kurragömma var populärt när jag var liten.
Barbie - åh vad jag älskade att leka med Barbie! Jag slutade när jag var tolv år gammal och sen lekte jag bara då och då tills... öh... femton år gammal. Sedan slutade jag för gott ;)
Lunarstorm - lunarstorm var den första sidan som jag blev medlem på. Många goda minnen därifrån! :D
Date parfym - väldigt billiga men populära parfym. Nu när jag tänker tillbaka, tänker jag bara "Gud hur kunde jag?" För om jag minns rätt, så luktade det inget vidare faktiskt.
Postat av: Linda

Lunarstorm fanns inte på min tid. Hade inte ens internet haha

Svar: Hahaha ;D
Micaela Sundberg

2014-01-07 @ 14:43:43
URL: http://javamorsan.se/wordpress/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: