DATUM: 2014-01-31 / TID: 08:56:12
KATEGORI: Bloggutmaning 365

28-31 av 365; Sociala medier.

VECKA 5 - SOCIALA MEDIER 
027. Är du noga med vad för slags bilder och information du delar med dig av (och inte) på sociala medier?
028. Finns du på några andra ställen än bloggen som du vill göra lite reklam för?
029. Vilken Facebooktyp är du, och hur många av de 12 typerna finns bland dina facebookvänner?
030. Om du bara fick välja ett socialt medium att vara på, vilket skulle det bli?
031. Länka till en person / företag som du tycker sköter sig bra i sociala medier
032. Hiss & Diss - Sociala medier
033. 5 slags statusuppdateringar / inlägg du stör dig på på sociala medier
 
028 Finns du på några andra ställen än bloggen som du vill göra lite reklam för?
Jag finns på facebook, twitter, tumblr och instagram. Micaela Sundberg på facebook, SEepicc på twitter och leoomii på instagram. Och så är min tumblr här. Det är bara att följa mig om ni vill :)
 
029 Vilken Facebooktyp är du och hur många av de 12 typerna finns bland dina facebookvänner?
Jag förstår inte den här frågan riktigt. Liksom, vad menas det? Jag får hoppa över den här.
 
030 Om du bara fick välja ett socialt medium att vara på, vilket skulle det bli?
Åh, vad svårt det är. Jag älskar alla sociala medier som jag är inne på, dagligen; blogg, facebook, twitter, instagram och tumblr.
 
031 Länka till en person/företag som du tycker sköter sig bra i sociala medier.
Jag har ingen aning om vem jag ska länka.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: