DATUM: 2014-01-26 / TID: 23:59:00
KATEGORI: Bloggutmaning 365

26 av 365; Djur.

VECKA 4 - DJUR
020. HAR DU KLAPPAT ETT VILT DJUR?
021. VAD ÄR DET ROLIGASTE DU SETT ETT DJUR GÖRA?
022. FINNS DET NÅGOT DJUR DU KAN HA IHJÄL UTAN ATT MÅ DÅLIGT EFTERÅT?
023. OM DU FICK VÄLJA FRITT PÅ ALLA DJUR I HELA VÄRLDEN, VILKET SKULLE DU HA SOM HUSDJUR?
024. LÄNKA DITT FAVORITDJURKLIPP PÅ YOUTUBE
025. HISS & DISS - HUSDJUR
026. 5 DJUR DU TYCKER SER RIKTIGT ROLIGA UT
 
Jag vet tyvärr inte. Jag har nu bara kommit på ett enda djur som jag tycker ser riktigt roligt ut, men jag vet inte vad det heter. Det är apor med stora, långa näsor som sticker ut. Vet ni vilket djur jag menar? Isåfall hojta till! :)
 
Update! En tjej kommenterade. Det är Nasenaffe jag snackar om! Klicka här för att se hur det ser ut :)
Postat av: Felicia

Nasenaffe?

Svar: Ja, den! Tack så mycket :D
Micaela Sundberg

2014-01-27 @ 12:43:46

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: