DATUM: 2014-01-22 / TID: 18:22:37
KATEGORI: Bloggutmaning 365

22 av 365; Djur.

VECKA 4 - DJUR
020. HAR DU KLAPPAT ETT VILT DJUR?
021. VAD ÄR DET ROLIGASTE DU SETT ETT DJUR GÖRA?
022. FINNS DET NÅGOT DJUR DU KAN HA IHJÄL UTAN ATT MÅ DÅLIGT EFTERÅT?
023. Om du fick välja fritt på alla djur i hela världen, vilket skulle du ha som husdjur?
024. Länka ditt favoritdjurklipp på youtube
025. Hiss & Diss - Husdjur
026. 5 djur du tycker ser riktigt roliga ut
 
Åh ja, det här är ju lätt! Insekter utan fjärilar! De kan jag ha ihjäl utan att må dåligt efteråt, jag menar de är ju bara äckliga småkryp och som jag dessutom är rädd för också (förutom fjärilar, små mygg och små flugor som jag inte alls fruktar). Nu undrar ni nog vad jag menar med "Insekter utan fjärilar!" Jo, om jag har ihjäl en fjäril mår jag dåligt efteråt. De är ju vackra och underbara som jag inte har nåt emot ;)

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: