DATUM: 2014-01-13 / TID: 17:51:00
KATEGORI: Bloggutmaning 365, Film

13 av 365; Film.

VECKA 3 - FILM
013. VILKEN ÄR DIN FAVORITFILMGENRE?
014. Ser du helst på film hemma eller på bio?
015. Vilken är din favoritskådespelare?
016. Om du fick leva i en film, vilken väljer du?
017. Tipsa om vad du vill som har med film att göra
018. Hiss & Diss - Filmer
019. 5 filmer man inte får missa
 
Den här veckans tema är så rolig då jag älskar film! Hur som helst så är svaret att jag älskar alla genrer! Drama, komedi, skräck, thriller, action, romantik, familj, äventyr, fantasy, sci-fi, disney, animerat, mysterium, krig och sport. Det som avgör för att jag ens ska se en film i nån av dessa genrerna är handlingen. Men måste jag välja en ändå, så får jag nog säga romantik. För jag är en riktigt sucker för kärlek! Jag älskar att se på när kärleken utspelas på film och tv - jag får en vacker känsla varje gång jag ser det så att jag själv längtar efter att få uppleva det också en vacker dag ♥
 
 
Postat av: Ida

Tycker också om den här veckans tema! :)

Svar: Tummen upp! Film är ju bäst ;)
Micaela Sundberg

2014-01-16 @ 19:21:02
URL: http://theskyunderthesea.blogg.se/fjorton

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: