DATUM: 2014-01-05 / TID: 23:30:00
KATEGORI: Bloggutmaning 365

1-5 av 365; 2013/2014.

VECKA 1 - 2013/2014
001. Hur tror du den här 365dagarsutmaningen kommer gå för dig?
Jag tror att det kommer både att gå bra och dåligt. Ibland kommer jag missa ett inlägg och ibland inte. Men jag ser fram emot det ;)
002. Ser du ett nytt år som en chans att börja om eller är det bara som vilken tid på året som helst?
Jag ser det som vilket år som helst. Men man kan se det som en chans att börja om också om man vill - vilket jag ser med det här året nu ;)
003. Länka till ett inlägg du skrivit från 2013 som du tycker borde läsas igen.
Läs här. Egentligen är inlägget från december 2012. Men jag orkar inte leta igenom hela 2013 så här är den. För jag vet att jag har fått nya läsare detta året och att de förmodligen har missat det här inlägget så därför vill jag att ni ska få chansen att läsa det för jag är alltid nyfiken på den här frågan ;)
004. Hiss & Diss - 2013
Diss: Att min älskade vän Anna gick bort i cancer. Jag saknar henne så jävla mycket att det inte finns ord! Hiss: Många nya bra tvserier.
 
005. 5 SAKER DU VILL GÖRA UNDER 2014.
Plugga, få körkort, få en pojkvän, bli av med skulder och flytta.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: