DATUM: 2014-02-09 / TID: 13:43:14
KATEGORI: Citat, Gifs, Övriga tvserier

The best speech on Lost ♥

"Det är inte vad jag pratar om. Jag menar spektakulär, verklighetsförändrande kärlek. Vet du hur det ser ut? [...] Det satt en kvinna två rader framför mig i handklovar, bredvid en snut. Han såg på mig och visste att jag hade något på mig. Agerade jag inte, skulle jag åka fast. Så jag gick till muggen. Jag gjorde mig av med bevismaterialet genom att svälja det. Och i samma stund blev det turbulens. Jag satte i halsen. Hela heroinpåsen fastnade i halsen. Det är över. Allt blir mörkt. Jag börjar glida mot avgrunden och då,.. ser jag... henne. [...] En kvinna. Blond. Ofantligt vacker. Och jag känner henne. Vi är tillsammans. Det är som om... vi alltid hade varit det... och alltid skulle vara det. Den... känslan, den... kärleken. Och precis när jag skulle uppslukas av den öppnar jag ögon och då står en förbannat idiot där och frågar om jag mår bra. Men jag såg den. För ett ögonblick såg jag hur den ser ut."
- Charlie till Desmond om Claire (omedveten), Lost säsong 6 avsnitt 11.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: