DATUM: 2014-02-09 / TID: 20:45:14
KATEGORI: Allmänt, Random, Tidsfördriv, listor

Jag blev utmanad!

Det är populärt just nu hos mina döva facebook-vänner att utmana andra till att dricka. Så här går det till; den som utmanar någon bestämmer vad den som blivit utmanad ska dricka och den utmanade som ska dricka måste lägga upp video på fb inom 24 timmar eller annars skulle denna personen vara skyldig nåt. Jag själv blev utmanad av Ida igår natt att dricka nåt som var äckligare än det hon drack. Hon drack olja, vin, cola och saft blandat. Om jag inte antog utmaningen och lade upp videon inom 24 timmar så skulle jag vara skyldig henne två paket cigratter. Så jag antog utmaningen, bara för att slippa det haha! Jag skulle haft på mig tills nu kl 2-3 på natten, men jag lade upp videon för två timmar sedan. Så jag klarade utmaningen! Videon var 8 minuter lång, men jag lyckades förkorta ner det till 6 minuter genom att snabbspola vissa delar. Kolla på videon så får ni se hur det gick för mig! Och det ÄR textat! ;)
 
VARNING FÖR ATT STÖTANDE LJUD KAN FÖREKOMMA! ;)

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: