DATUM: 2014-02-25 / TID: 20:39:00
KATEGORI: The Vampire Diaries

Ett litet avbrott!

Efter att ha funderat lite i några dagar har jag nu slutligen bestämt mig! Jag ska ta ett litet avbrott med The Vampire Diaries nu. Anledningen? Jag känner mig helt enkelt bara inte sugen på att se serien just nu. Den har ju *host* spårat ur nu och blivit ganska *host* ett sömnpiller. Så jag känner för att ta paus nu.
Jag tror att jag ska ta paus tills 5x18 som kommer att vara regisserad av Paul Wesley, vår Stefan Salvatore, och då ska jag se ikapp. Eller kanske jag börjar kolla ikapp tidigare, vem vet? Men hur som helst, så fort jag bestämmer mig att kolla ikapp så kommer jag absolut att skriva en sammanfattning om varje avsnitt som jag missat i ett och samma inlägg. För jag vet att några av er vill läsa mina tankar om just den serien.
Men nu vet ni iallafall varför det inte kommer några sammanfattningar på ett tag så ni slipper fråga mig i onödan :)
Postat av: anonym

Har du sett de senaste teen wolf avsnitten??? Det är så spännande just nu, hade gärna läst om dina tankar kring allt!

Svar: Ja, 3x19 har jag sett och en sammanfattning kommer imorgon, har börjat skriva det redan för några dagar sedan men hann aldrig skriva färdigt och sen publicera. Ledsen för det! Jag gillar inte att skriva sammanfattningar när jag sitter vid pappas dator för Internet bara fastnar hela tiden. 3x20 ska jag även se på swefilmer imorgon också så en sammanfattning om det avsnittet kommer också :)
Micaela Sundberg

2014-02-25 @ 21:04:55
Postat av: Maria

Hehe, har den spårat ur mer än vanligt? Jag tröttnade och slutade se mot slutet av fjärde säsongen.

Svar: Jag tyckte att första halva av säsong 5 var riktigt bra och då förlät jag säsong 4. Tills 5x11s slutet, då tyckte jag att den har spårat ur totalt igen på grund av vad Katherine gjorde i slutet! :(
Micaela Sundberg

2014-02-26 @ 21:26:19
URL: http://vildvittra.se
Postat av: Teenwolf bloggen

Jag har oxå tagit sånt avbrott från tvd. inte kul att se längre :/

Svar: Ja, precis, jag håller med dig! :(
Micaela Sundberg

2014-02-27 @ 09:48:40
URL: http://teenwolff.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: