DATUM: 2014-08-31 / TID: 21:26:41
KATEGORI: Serienyheter, Tidsfördriv, listor

Serielista; Augusti 2014.

Ny månad betyder en nyuppdaterad serielista (fuskar med en dag tidigare)! De som är i fetstil har skett förändringar och de som står i kursiv har jag påbörjat maraton. Det har inte hänt så värst mycket denna månaden rent seriemässigt och det här är vad jag har hunnit med;

Jag började med Legend of the Seeker och blev färdig efter bara ett par veckor. Jättebra serie. Synd att den inte fick flera säsonger. Sedan så köpte jag samlarboxen Las Vegas och idag såg jag klart hela serien. Så nu hamnar båda under serier jag är klara med. Förutom osedda serier, så hade jag haft Kyle XY maraton. Sedan så har jag sett färdigt White Collar säsong 2 också. Och sedan så har jag lagt till Doctor Who, Robin Hood och Pan Am (endast för Mike Vogel) under serier jag vill se. Jag har redan köpt Pan Am på dvd, så den ska jag ta först och se denna veckan! Det är allt. Oj, det har ju inte hänt så mycket, ovanligt för att vara jag! ;)
 
Jag har till och med köpt One Tree Hill samlarboxen, så jag funderar på att ha maraton. Fast först måste jag äntligen komma ikapp The Originals innan säsong 2, Supernatural innan säsong 10 och Pretty Little Liars innan 5B under september. Jag har fortfarande gott om tid på mig, så jag kommer inte att plöja igenom dem snabbt ;)

SERIER JAG ÄR UP TO DATE MED:
Hart of Dixie (säsong 3)
Once Upon a Time (säsong 3)
Sleepy Hollow (säsong 1)
Teen Wolf (säsong 4)
The 100 (säsong 1)
The Walking Dead (säsong 4)
Under the Dome (säsong 2)

SERIER JAG LIGGER EFTER I:
American Horror Story (säsong 2)
Arrow (säsong 2)
Awkward (säsong 3)
Beauty and the Beast (säsong 2)
Breaking Bad (säsong 2)
Buffy the vampire slayer (säsong 4)
Chicago PD (säsong 1)
Criminal Minds (säsong 5)
Desperate Housewives (säsong 5)
Dexter (säsong 2)
Greys Anatomy (säsong 10)
Grimm (säsong 2)
New Girl (säsong 2)
Orange is the new black (säsong 1)
Pretty Little Liars (säsong 4)
Reign (säsong 1)
Revenge (säsong 2)
Sons of Anarchy (säsong 4)
Star-Crossed (säsong 1)
Suits (säsong 1)
Supernatural (säsong 9)
The Originals (säsong 1)
The Vampire Diaries (säsong 5)
Ugly Betty (säsong 2)
White Collar (säsong 2 3)

SERIER JAG GETT UPP OCH KOMMER TROLIGEN INTE SE FÄRDIGT:
The Lying Game (säsong 2)
The Tomorrow People (säsong 1)
True Blood (säsong 4)
Twisted (säsong 1)
90210 (säsong 4)

SERIER JAG SETT KLART FRÅN BÖRJAN TILL SLUT:
Brothers and Sisters
Chuck
Don't trust the bitch in apartment 23
Förhäxad
Ghost Whisperer
Gilmore Girls
Gossip Girl
Harper's Island
Hellcats
H20 Just Add Water
Kyle XY
Las Vegas
Legend of the Seeker
Life Unexpected
Lost
Make it or Break it
Nikita
OC
Once Upon a Time in Wonderland
One Tree Hill
Revolution
Roswell
Prison Break
Privileged
The Gates
The Secret Circle
Veronica Mars
Vänner
21 Jump Streets

SERIER JAG VILL TITTA PÅ:
Beverly Hills 90210
Doctor Who
Drop Dead Diva
Everwood
Homeland
Pan Am
Rookie Blue
Robin Hood
Scandal
Switched at Birth

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: